Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorTrošina, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:28:52Z
dc.date.available2015-03-24T06:28:52Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21043en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15012
dc.description.abstractDarba tēma ir „Interneta mārketinga iespēju analīze Loylogic EarnMall™ produkta mērķu sasniegšanā”. Darba mērķis: pamatojoties uz vispārējo un speciālo literatūru, Loylogic iekšējiem un ārējiem informācijas avotiem, izanalizēt Interneta mārketinga iespējas Loylogic EarnMall™ produkta mērķu sasniegšanā, sniegt priekšlikumus esošā mārketinga darbību kompleksa pilnveidošanai. Darba 1. daļā tiek aprakstīts mārketinga darbību komplekss Internetā, 2. daļā – EarnMall™ darbības snieguma rādītāju analīze, 3. daļā – EarnMall™ mārketinga darbību plāns. Svarīgākais darba rezultāts: Interneta mārketings ir vērtīgs instruments produkta mērķu sasniegšanā. Darba apjoms ir 101 lappuses, sastāv no 3 daļām un 8 pielikumiem. Darbā ir 8 tabulas un 20 attēli. Atslēgvārdi: Interneta mārketings, mārketinga komplekss, darbības snieguma rādītāji, partnermārketingsen_US
dc.description.abstractThesis subject is “The analysis of Internet marketing capabilities in meeting Loylogic EarnMall™ product goals”. Thesis objective is to analyze Internet marketing capabilities in meeting Loylogic EarnMall™ product goals on the basis of general and specialized literature and Loylogic internal and external information sources, to develop suggestions for existing marketing mix improvement. 1st paragraph of thesis describes marketing mix in the Internet, 2nd paragraph – the analysis of EarnMall™ KPIs, 3rd paragraph – EarnMall™ marketing action plan. Significant outcome of the thesis: Internet marketing is a valuable tool in meeting product goals. Thesis volume is 101 pages containing 3 paragraphs and 8 appendixes. Thesis includes 8 tables and 20 illustrations. Keywords: Internet marketing, marketing mix, key performance indicators, affiliate marketingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInterneta mārketinga iespēju analīze Loylogic EarnMall™ produkta mērķu sasniegšanā.en_US
dc.title.alternativeThe analysis of Internet marketing capabilities in meeting Loylogic EarnMall™ product goals.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige