Latvijas starptautiskā tūrisma konkurētspēja starp Baltijas valstīm
Author
Kožemjakina, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Latvijas starptautiskā tūrisma nozares konkurētspēja starp Baltijas valstīm”.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Latvijas starptautiskā tūrisma nozares konkurētspēju ietekmējošus faktorus starp tās galvenajām konkurentēm Lietuvu un Igauniju un pēc secinājumu izstrādes, sniegt priekšlikumus Latvijas starptautiskā tūrisma nozares attīstības veicināšanai. Bakalaura darbs sastāv no trīm daļām, kuras vērstas atklāt tūrisma, konkurētspējas jēdzienus un teorijas. Otrajā daļā tiek analizēti starptautiskie pētījumi par tūrisma nozares aktuālajām tendencēm pasaulē. Trešajā daļā tika veikta aptauja, tās rezultātu apkopošana un analizēšana, kas sekmēja izvēlētās metodes padziļinātā pētījuma veikšanu.
Darbs ietver 63 lappuses, neieskaitot pielikumus, 7 tabulas, 24 attēlus, 1 pielikumu; darba pamatā ir 19 literatūras un 43 informācijas avoti.
Atslēgvārdi: Konkurētspēja, Integrētais Tūrisma Konkurētspējas modelis, Tūrisma Konkurētspējas Indeksi. The title of work is „ Latvian Foreign Tourism Industry Competitiveness among Baltic States”.
The objective of work is to explore Latvian foreign tourism industry competitiveness factors affecting among with it’s main competitors Lithuania, Estonia and after conclusion development, to provide the proposals for Latvia's international tourism industry development. Work consists of three parts, dedicated to identify the concept and theory of tourism, competitiveness The second part analyzes international research on the emerging tourism industry trends in the world. In the third paragraph on the basis of the theoretical part of the chosen research methods the survey, was conducted and its results, analysis that contributed to the in-depth study of selected methods.
The thesis consists of 63 pages, 7 tables, 24 figures, 1 appendix, 19 sources of literature and 43 information.
Keywords: Competitiveness, Integrated Model of Tourism Competitiveness, Tourism Competitiveness Index.