• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmas nozare un tās attīstība

Thumbnail
Открыть
303-26846-Telle_Freimane_Ekon040323.pdf (4.187Mb)
Автор
Telle-Freimane, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Liepiņa, Kristīne
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Reklāmas nozare Latvijā” mērķis ir izpētīt reklāmu kā vienu no svarīgākajiem mārketinga komunikācijas veidiem un izzināt reklāmas veidošanas procesu. Autore analizēja kādu mārketinga stratēģiju izmanto mazs pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmums SIA „Lankas”, un vai mazam uzņēmumam ir nepieciešama reklāma. Kā arī devusi priekšlikumus kā attīstīt uzņēmumu. Bakalaura darbā tiek analizēti anketēšanas rezultāti, kas veikta uzņēmumā SIA „Lankas”. Darbs ir izmantojams kā informatīvs materiāls, kurā sniegti padomi kā uzņēmums spēj veiksmīgi darboties, izmantojot lētākus reklāmas līdzekļus, un cik liela nozīme veikalā ir pārdevējam. Atslēgvārdi. reklāma, mārketings, psiholoģija, konkurence, mazs uzņēmums.
 
Bachelor's thesis „The advertising industry in Latvia” goal is to investigate the advertisement as one of the most important forms of marketing communications and advertising to explore development processes. The author has analyzed a marketing strategy that uses a small food retail enterprise Ltd. "Lankas", and whether a small company needs advertising. And also made a proposal to develop the company. Bachelor's work is analyzed the results of surveys carried out in the company SIA "Lankas". Work is to be used as informational material, which provides advice as the company is able to function successfully, using a cheaper means of advertising, and the importance of the store is a seller.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15042
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV