• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tirgvedības stratēģiskā plānošana mazumtirdzniecības uzņēmuma konkurēt spējas palielināšanai Latvijas tirgū

Thumbnail
View/Open
303-3835-Gita_Freipica_VadZ001058.pdf (1.036Mb)
Author
Freipiča, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbā analizēts tirgvedības stratēģiskās plānošanas process mazumtirdzniecības uzņēmumā Narvesen un pētīta uzņēmuma tirgvedības stratēģijas atbilstība tirgvedības iespēju analīzes rezultātiem. Darba pirmajās divās nodaļās darba autore apraksta tirgvedības stratēģiskās plānošanas procesa norisi un analizē katru no procesa posmiem. Darba 3.nodaļa ir praktiskā pētījuma atspoguļojums, kurā veikta tirgvedības stratēģiskās plānošanas pirmo divu posmu realizācija mazumtirdzniecības uzņēmumā Narvesen. Praktiskajā pētījumā iegūtos rezultātus darba autore izmanto priekšlikumu izstrādei uzņēmuma Narvesen tirgvedības stratēģiskās plānošanas procesa norises uzlabošanai un efektīvas tirgvedības stratēģijas.
 
There is analysed the process of marketing strategically projection in retail enterprise Narvesen and also investigated adequacy of marketing’s strategy to results of marketing possibilities analyse. The author of the work describes the course of marketing strategically projection and analyses each of process sections in first two chapters. Third chapter of the work is reflection of practical investigation that is realization of first two section of marketing strategically projection in retail enterprise Narvesen. Results that are acquired in practical investigation the author of the work use for development of proposals to perfect the course of marketing strategically projection’s process and also for development of effective marketing’s.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15094
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV