dc.contributor.advisor | Cekuls, Andrejs | en_US |
dc.contributor.author | Ieviņš, Ģirts | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T06:29:04Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T06:29:04Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 41693 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15113 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbs „uzņēmuma SIA „Rīts A.I.” struktūrvienības „Tuffstuff” konkurētspējas palielināšanas iespējas.”
Darba mērķis – balstoties uz teorētiskajiem materiāliem, izpētīt SIA „Rīts A.I.” struktūrvienības „Tuffstuff” konkurētspēju, noteikt uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas virzienus un izstrādāt priekšlikumus tās attīstīšanai.
Darbs sastāv no 3 daļām.
Pirmajā daļā ir aprakstīti no teorijas viedokļa konkurence, konkurētspējas un konkurētspējīgās priekšrocības būtība, tās veidošana un attīstīšana.
Otrajā daļā ir detalizēti aprakstīts uzņēmums, tā konkurenti un sniegts attiecīgās nozares raksturojums.
Trešajā daļā uzņēmuma konkurētspēja ir novērtēta raksturojot uzņēmuma veiktos mārketinga pasākumus, sniedzot SVID analīzi, analizējot klientu aptaujas rezultātus un tika izvirzīti atsevišķi virzieni konkurētspējas paaugstināšanai.
Atslēgvārdi: konkurētspēja, konkurētspējīgā priekšrocība, SVID, M. Portera 5 spēku modelis, vērtību ķēde. | en_US |
dc.description.abstract | Bachelor Thesis “enterprise LLC “Rīts A.I.” structural unit’s “Tuffstuff” competitiveness improvement opportunities.”
Aim of the paper – according to theoretical materials, explore LLC “Rīts A.I.” structural unit’s “Tuffstuff” competitiveness, determine directions of enterprise’s competitiveness improvements, and prepare suggestions for its development.
The paper consists of 3 parts.
The first part gives a theoretical overview of competition, competitiveness and essence of competitive advantage, its creation and development.
In the second part, detailed background of the enterprise is provided, including its competitors and overview of the industry.
The third part assesses the enterprise’s competitiveness by evaluating the enterprise’s marketing activities. This is done by performing SWOT analysis, and evaluating results of client questionnaire. As a result, different directions are prepared for improving competitiveness.
Keywords: competitiveness, competitive advantage, SWOT. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Uzņēmuma SIA "Rīts A.I."struktūrvienības "Tuffstuff" konkurētspējas palielināšanas iespējas. | en_US |
dc.title.alternative | Enterprise LLC "Rīts A.I." structural unit's "Tuffstuff" competitiveness improvement opportunities. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |