Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorGarleja, Rasmaen_US
dc.contributor.authorBergmane-Ose, Gunaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:04Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:04Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4298en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15117
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis: pamatojoties uz teorētisko analīzi un primāro informāciju par sociālo attieksmi pret reklāmas māksliniecisko vērtību patērētāju uzvedībā, formulēt pamatnostādnes par reklāmas mākslinieciskām iespējām tirgvedībā un to pasniegšanas līdzekļiem! Mērķa sasniegšanai izvirzīti četri uzdevumi: 1)Pamatojoties uz reklāmas psiholoģisko iespēju izpēti atklāt: lietišķās psiholoģijas ietekmi uz patērētāja uzvedību; kultūras un mākslas ietekmi uz patērētāja uzvedību; reklāmas socializācijas iespējas. 2)Noskaidrot sociālo attieksmi pret reklāmas māksliniecisko vērtību. 3)Saprast vai mākslinieka „zemteksta” ieliktā doma, simbols tiek saprasts vai notiek tieši pretējais, ko varētu aprakstīt kā: „nesapratīs – nepatiks” (anketēšanā, piemēram, plakāti „Zelta ābele 2006” un „Mēdeja”); „ja būs iespējams kaut ko pārprast, tad noteikti to pārpratīs” (anketēšanā, piemēram, plakāti „Artic paper” un „Fresh Dialogue”). 4)Izstrādāt priekšlikumus reklāmas mākslinieciskām iespējām tirgvedībā un to pasniegšanas līdzekļiem. Maģistra darbs sastāv no 4 nodaļām. 1.nodaļā tiek runāts par reklāmu kā marketinga sastāvdaļu, par reklāmu kā ietekmēšanas līdzekli un par reklāmas psiholoģiju kā vienīgo zinātnisko bāzi tam, ka reklāma funkcija ir ietekmēt cilvēka prātu. 2.nodaļā apskatu personības vispārējo psiholoģiju no patērētāja izpētes viedokļa reklāmas ietekmē. 3.nodaļā tiek analizēta kultūras un mākslas ietekme „reklāmas kā mākslas” uztvere, kā arī apskatītas situācijas, kad māksla izmanto reklāmu kā iedvesmas un kultūrvēsturiskās un sociālās vides atainotāju, un reklāma patērē mākslu, lai pielietotu jau gatavus simbolus un stereotipus. 4.nodaļā tiek aprakstīta darba empīriskā daļa – anketēšana „Sociālais viedoklis par reklāmu”. Šo visu nodaļu iegūtie teorētiskie un praktiskie rezultāti tiek apkopoti atsevišķā nodaļā „Secinājumi un priekšlikumi”. Maģistra darba apjoms - 120 lapas, tajā ievietoti 74 attēli un 46 tabulas. Darba autore – Guna Bergmane-Ose, Latvijas Universitātes, Ekonomikas un vadības fakultātes, Tirgvedības un kvalitātes vadības institūta maģistrante.en_US
dc.description.abstractThe Goal of Master’s work is: to formulate basic Approach on Advertising artistic opportunities in marketing and their presentation expedient, on the ground of abstract analysis and primary information about social attitude to Advertising artistic value in consumer behavior. Four Tasks have been advanced to reach the Goal: 1)On the ground of Research of Advertising psychological opportunities to discover: . no-nonsense Psychology’s influence on consumer behavior . culture’s and art’s influence on consumer behavior . opportunities of Advertising socialization 2)to study out social Attitude to Advertising artistic value 3)to appreciate: is the Artist’s Idea of subtext apprehensible or not, for example: . “I fail to understand it – unlikely” (in mediatizetion, for example placard “Golden apple-tree 2006” and “Medea”); . “to misunderstand when is it possible (in mediatizetion, for example placard„Artic paper” and „Fresh Dialogue”) 4)to develop Proposals for Advertising artistic Opportunities in Marketing and their presentation expedient Master’s work is composed of 4 chapters: Chapter 1. Advertising as a element of marketing, as a tool for influence and about Advertising Psychology as only tool to have an impact on human nature. Chapter 2. General Psychology of personality regarding to Advertising influence. Chapter 3. Analysis of culture’s and art’s influence. Chapter 4. Work’s empirical part: mediatizetion “social opinion regarding Advertising” Chapter “Conclusions and Suggestions” theoretical and practical results acquired from work. Scope of work: 120 pages, 74 pictures and 46 tables. Writer: Guna Bergmane-Ose, The University of Latvia, Faculty of Economics and Management, MA student of Institute of Marketing and Quality Managementen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāma māksla kultūraen_US
dc.title.alternativeAdvertising art cultureen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию