• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga process SIA "Valrito"

Thumbnail
Открыть
303-4499-Lazdina_Baiba_bl05006.pdf (1.040Mb)
Автор
Lazdiņa, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Purgailis, Māris
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbā tika veikta teorētiskā materiāla analīze par mārketinga vidi, tirgus segmentēšanu un komunikāciju līdzekļiem. Praktiskajā pētījumā tika veikts SIA „VALRITO” darbības un vides novērtējums, izveidots produktu raksturojums. Balstoties uz veikto klientu aptauju rezultatiem, katrai darbības sfērai veikta tirgus segmentēšana, noteikti mērķa segmenti, novērtēti uzņēmumam izmantojamie komunikāciju līdzekļi. Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīti jautājumi uzņēmuma mārketinga procesa novērtēšanai un literatūrā norādītie mārketinga komunikāciju līdzekļi. Otrajā- analizēta uzņēmuma darbība, finansiālās iespējas, produkti, to īpašības, veikta vides analīze. Trešajā- atspoguļoti praktiskā pētījuma rezultāti. Darbs sastav no 123 lappusēm, satur 20 attēlus, 11 tabulas, 5 pielikumus.
 
In this master diploma has made an analise of theoretical material about marketing environment, customers characteristic, ways of marketing communications. In the research path has made analysis of VALRITO Ltd. marketing internal and external environment and characteristics of products. According to customer inquiry, has made market segmentation, choosing target segments and evaluated available marketing communication in every sphere of company’s activity. This diploma consist of three parts. In the first part has questions, which ir needed to evaluate marketing process in enterprise, marketing communication. In second part has analysed an enterprise, available resourses, and marketing environment. In third– has images the results of practical research. The diploma consist of 123 pages, it contains 20 pictures, 11 tables and 5 attachments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15120
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV