Kustība skolas fizikas kursā
Автор
Jansone, Lolita
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Broks, Andris
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darbs veltīts vispārizglītojošās skolas fizikas tēmas „Kustība” pasniegšanas metodikai. Darbā īsi raksturota esošā situācija vidusskolas fizikas izglītībā un veikts mēģinājums parādīt savu pieredzi un izmantotos materiālus, lai radītu skolēniem interesi par fizikas priekšmetu. Izglītojošais materiāls ir strukturēts tā, lai visas tā daļas būtu kopsaistītas un visiem veidotos kopsakarīgs priekšstats par darba autores ikdienas darbu mācot skolēnus mācīties fiziku, jo tās prasmes un iemaņas, kuras attīstu tēmas „Kustība” pasniegšanā, noderēs arī citu fizikas tēmu un mācību priekšmetu apguvē.
Darbs kopumā ir izstrādne, kas var kalpot esošo un topošo fizikas skolotāju pārdomām par savu darbu skolā ikdienā, kā arī korekciju veikšanai savā pasniegšanas metodikā .
Darbā ir parādīta autores darbība , kā skolēniem veidot kopējo redzējumu par zināšanu izmantošanu fizikā no citiem mācību priekšmetiem un skolotājiem , kur varētu izmantot sadarbību ar citu priekšmetu pasniedzējiem.
Darbā ir apkopotā tā autores pieredzes un atziņu daļa, kura ir iegūta mācot tādus priekšmetus kā matemātiku, informātiku un tagad arī fiziku.
Kopējais darba apjoms ir 66 lapas. The Diploma work is devoted to the methodology of school Physics course for pupils in comprehensive school when learning theme „ Motion”. Short overview of the present situation of Physics education has done and the effort has made to show the author’s experience when developing corresponding learning materials. This work should lead to enhancing the pupils interest in Physics. The content of the work has been carefully structured and all parts of the work have been connected through-out, to represent the teaching strategies and methods, which have been used by the author. The work demonstrates author’s pedagogical framework in Physics classes on the theme „ Motion”. The skills that have been developed during these lessons can be useful for others themes and other subjects acquisition.