Show simple item record

dc.contributor.advisorSolodovņikova, Darjaen_US
dc.contributor.authorBaļicka, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:27Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:27Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other37305en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15235
dc.description.abstractSiebel CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma, kas tika izveidota, lai plānotu un vadītu pirmspārdošanas un pēcpārdošanas darbības organizācijā. Visiem uzņēmumiem, kuri izmanto Siebel CRM un citas sistēmas savā ikdienas darbā, ir nepieciešama šo sistēmu integrācija. Šī darba mērķis ir izanalizēt Siebel klientu attiecību pārvaldības sistēmas integrācijas platformas iespējas, balstoties uz pieciem sistēmas integrācijas mijiedarbības līmeņiem: prezentācijas, datu, lietotņu, pakalpojumu un procesu. Katram līmenim tiek noskaidroti tajā izmantojamie Siebel integrācijas rīki, kuru lietošana tiek demonstrēta piemēros. Darbā arī tiek veikta aptauja Latvijas lielākajā Siebel sistēmas izstrādātāju kompānijā, lai noteiktu, kādas Siebel integrācijas tehnoloģijas tiek izmantotas visbiežāk praksē, izstrādājot Siebel projektus, kādu vietu projektā aizņem ārēju sistēmu integrācija un kādas visbiežāk sastopamās problēmas radās programmētāju ceļā.en_US
dc.description.abstractSiebel CRM is a customer relationship management system that has been created to plan and manage sales activities in organization. All campaigns and organizations that use Siebel system in every day work require integrating Siebel with other systems. The aim of this project is to analyze the abilities of Siebel customer relationship management system integration platform based on five system integration levels of interaction: presentation, data, application, service and process. For each level Siebel integration tools have been described and their usage has been demonstrated on real live example. In the project, the questionnaire has been made in one of the biggest Latvian Siebel developing IT company to find out, which Siebel integration technologies are used most frequently in practice, to understand, which place in the project realization takes integration implementation, and which problems have been faced by Siebel developers during integration process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleSiebel klientu attiecību pārvaldības sistēmas integrācijas platformas iespēju analīzeen_US
dc.title.alternativeAnalysis of Opportunities of Siebel Customer Relationship Management System Integration Platformen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record