• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Krāsu filtru ietekme uz lasīšanas komfortu

Thumbnail
Открыть
304-9554-Damane-Martinsone_Linda_opto040017.pdf (996.1Kb)
Автор
Damane-Mārtinsone, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Balgalve, Anda
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs ir uzrakstīts latviešu valodā, uz 43 lapām. Tas satur 22 attēlus. Bakalaura darbā izmantoti 27 literatūras avoti. Darba mērķis:Apgūt krāsu filtru un intuitīvā lasīšanas ātruma novērtēšanas testa metodiku un pārbaudīt praksē krāsu filtru ietekmi uz lasīšanas komfortu un ātrumu. Metode:Pielietas trīs metodes: Pattern glare tests; krāsu filtru tests un lasīšanas ātruma novērtēšanas tests. Rezultāti:Glare pattern tests: grupā ar sūdzībām vidējais pozitīvo atbilžu skaits ir 3,3±1,0, grupā bez sūdzībām - 1,7±1,0. Krāsu filtru testā pozitīvas atbildes grupā ar sūdzībām vidēji ir 3,3±1,0, grupā bez sūdzībām - 1,0±0,9. Lasīšanas ātruma uzlabojums procentos grupā bez sūdzībām ir 2,1±2,4%, grupā ar sūdzībām - 10,3±5,1%.
 
The bachelor thesis is written in Latvian and is 43 pages long. It contains 22 figures and 27 sources from the literature. Purpose:To obtain a method for evaluating coloured overlays and rate of reading and to test the effect of coloured overlays on reading comfort and speed. Method:Three different methods were used: a pattern glare test, a coloured overlay test and the rate of reading test. Results:Pattern glare test: in the group with reading disorders the average number of positive responses was 3,3±1,0, in the group without complaints - 1,87±1,0. In the coloured overlay test the average number of positive answers in the group with reading disorders was 3,3±1,0, in the group without complaints - 1,0±0,9. The improvement in reading speed in the group without reading complaints was 2,1±2,4%, in the group with complaints - 10,3±5,1%.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15278
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV