Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorFromberga, Inetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:33Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:33Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9769en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15281
dc.description.abstractDiplomdarba galvenā tēma ir paralēlā projicēšana. Tiek apskatītas paralēlās projekcijas īpašības, dažādu līniju attēli, plaknes un telpisku figūru paralēlā projicēšana. Sagatavots ieskaites darbs ar vērtēšanu. Tiek aplūkoti dažādi vidējās izglītības matemātikas mācību programmas standarti, kā arī salīdzinājums, cik daudz katra novirziena mācību plānā ietilpst darbā apskatītā tēma. Tiek parādīti piemēri no reālās dzīves un minētas profesijas, kurās šajā tēmā iegūtās zināšanas varētu tikt pielietotas dzīvē. Darbā tiek secināts, ka mācību programmas pārslogotība neatļauj šo tēmu vidusskolā aplūkot daudzpusīgāk, nekā tas tiek darīts šobrīd, lai skolēnus labāk sagatavotu mācībām augstākajās izglītības iestādēs. Bez visa tā paralēlā projicēšana ir arī labs veids kā mācīt skolēnam telpisko domāšanu.en_US
dc.description.abstractThe main theme of this diploma paper is a parallel projection. The author examines the features of parallel projection, the pictures of different lines, and the parallel projection of plane and dimensional figures. A test with evaluation is prepared. The aim of this paper is to examine the different education program standards of secondary education and compare how much of this subject is included in teaching plan of each specialization. The author gives real life examples and names professions, which could benefit from the knowledge gained in this field. The conclusion is that if the teaching plan would not be so loaded, this subject in secondary schools should be taught more extensively than it is done today. Thus, the pupils could be much better prepared for studies in institutions of higher education. In addition, the parallel projection is a good way how to teach pupils dimensional thinking.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleParalēlās projicēšanas metodes vidusskolas ģeometrijas kursāen_US
dc.title.alternativeMethods of Paralel Projection in Secondary school geometry courseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record