Show simple item record

dc.contributor.advisorBaiža, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKraģe, Indraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:09Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:09Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16829en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15397
dc.description.abstractDiplomdarbā ”Skolotāju un skolēnu motivācijas mijiedarbība svešvalodu stundās” pētīta skolotāju motivācija un tās ietekme uz skolēnu motivāciju. Diplomdarba mērķis ir izpētīt motivāciju ietekmējošos faktorus un izzināt, kas skolotājus motivē darbam un kā skolotāju motivācija ietekmē skolēnu motivāciju. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā sniegts ieskats skolotāju un skolēnu motivācijas psiholoģiskajos un pedagoģiskajos aspektos, savukārt praktiskajā daļā analizētas skolēnu vēlmes un vajadzības, skolotāja loma svešvalodu stundās un biežāk lietotās motivācijas stratēģijas. Darbā pielietotās metodes ir izmantotās literatūras analīze, skolotāju un skolēnu aptauju rezultātu analīze, kā arī atsevišķu gadījumu pētījums. Veiktais pētījums ļauj secināt, ka motivācijai ir ārkārtīgi svarīga nozīme svešvalodu mācīšanā un mācīšanās procesā un motivēti skolotāji spēcīgi ietekmē skolēnu mācīties gribu. Atslēgvārdi: motivācija, iekšējā motivācija, ārējā motivācija, skolotāja motivācija, skolēnu motivācija, motivācijas vicināšana, motivācijas stratēģijasen_US
dc.description.abstractThe diploma paper “The Correlation Between Teacher Motivation and Student Motivation in the Foreign Language Classroom” investigates teachers’ motivation in a foreign language classroom and its effect on students’ motivation. The purpose of the diploma paper is to explore factors affecting motivation, investigate how teachers are motivated for their work and to find out how teacher motivation influences students’ motivation. The theoretical part includes the basic data about psychological and pedagogical aspects of the teachers’ and learners’ motivation. The practical part deals with the analysis of students’ needs and wants, teachers’ roles in a foreign language classroom and most frequently used motivational strategies by language teachers. Methods used for the research are the following: analysis of literature, surveys and a case study. The research has led to the conclusion that motivation plays a crucial role in foreign language teaching and learning and motivated teachers have a powerful influence on students’ motivation. Key words: motivation, intrinsic motivation, extrinsic motivation, teacher motivation, student motivation, promotion of motivation, motivational strategies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolotāju un skolēnu motivācijas mijiedarbība svešvalodas stundāsen_US
dc.title.alternativeThe Correlation between Teacher Motivation and Student Motivation in the Foreign Language Classroomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record