Show simple item record

dc.contributor.advisorBaiža, Ilzeen_US
dc.contributor.authorIvanova, Irēnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:10Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:10Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19625en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15404
dc.description.abstractDiplomdarbs „Grupu darbs runas prasmju attīstībai angļu valodā 9. klasē” ir pētījums par runas prasmju pilnveidi, izmantojot grupu darbu angļu valodas stundās. Diplomdarba tēma tika izvēlēta ar mērķi pierādīt komunikatīvā un sadarbības procesa nozīmīgumu svešvalodas stundās, uzlabojot sarunvalodas praktisko lietošanu un pieredzi. Darba hipotēze: grupu darbu un dažādu aktivitāšu izmantošana veicina runas prasmju pilnveidi. Teorētisko materiālu par komunikatīvās mācīšanās teorijām izpētes rezultātā tika izdarīti secinājumi, ka grupu darba rezultāti ir saistīti ar pozitīvu un draudzīgu attieksmi vienam pret otru un personisko atbildību grupas kopīgo mērķu sasniegšanā. Empīriskajā pētījumā ir atspoguļotas un analizētas angļu valodas stundas, kurās tika izmantots grupu un pāru darbs. Tika veikta aptauja ar mērķi izzināt kādā veidā uzlabot skolēnu runāšanas prasmes. Darba gaitā nākas secināt: o mūsdienu mainīgajā sabiedrībā aizvien lielāka nozīme jāpievērš katra skolēna spējām izmantot zināšanas un prasmes vēl nebijušās situācijās, īpaši praktiskās situācijās; jāattīsta prasmes un vēlēšanās sadarboties ar citiem - strādāt grupās, komandā un pārī; angļu valodas apguves procesā jāizmanto aktīvas mācību metodes, kas veicina attieksmi pret otru, attīsta spējas klausīties, vērtēt, izteikt savu viedokli, sadarboties. Šī pētījuma rezultāti un noslēgumā minētie dati var tikt lietoti angļu valodas stundās, lai efektīvāk veidotu mācīšanas un mācīšanās procesu.en_US
dc.description.abstractThe present paper investigates the group work in developing students` speaking skills in the English language lessons. The theme of the paper was chosen in order to prove the importance of communicative and cooperative process in foreign language lessons improving practical use and experience of the spoken language. The hypothesis of the paper is the following: implementing group work in the teaching process and different activities provides effective opportunities for mastering speaking skills. The methods of the research have been based on theoretical studies, and conclusions were drawn that result of group work is connected with positive and friendly attitude to each other and individual responsibility to achieve common goals. The empiric research reflects and analyses the usage of the group work in the English language lessons. The questionnaire was organized with the aim to investigate the ways of improvement the students` language skills.In the process of work certain conclusions were drawn: in nowadays` changing society great attention has to be paid to each student`s ability to use knowledge and skills in uncepected situations, especially practical one; skills and desire to cooperate with others – working in groups, teams and pairs; the data obtained indicate that development of speaking skills can be fostered by applying the group work and different activities. The results and conclusions of this research can be used in the English classroom in order to make the teaching learning process more effective.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleGrupu darbs runas prasmju attīstībai angļu valodā 9.klasēen_US
dc.title.alternativeGroup Work in Developing Speaking Skills in English in Form 9en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record