Show simple item record

dc.contributor.advisorLeine, Antraen_US
dc.contributor.authorLeinarte, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:14Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:14Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25361en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15425
dc.description.abstractPētnieciskā darba ,,Struktūra Džeinas Ostinas romāna ,,Lepnums un aizspriedumi” ekranizācijās” galvenais mērķis ir apzināt teoriju par filmas uzbūvi un noskaidrot, kā šī teorija atspoguļojas Dž. Vraita (2005) un E. Bleka (2003) romāna “Lepnums un aizspriedumi” ekranizācijās. Šī pētnieciskā darba teorētiskā daļa sniedz ieskatu filmas uzbūves teorijā, īpaši iedziļinoties Sida Filda Trīs cēlienu koncepcijā, Četru cēlienu struktūras teorijā, K. Tompsones Segmentu teorijā un Deivida Sīgela Deviņu cēlienu struktūras teorijā. Apzinot un izpētot vairākas filmas struktūras teorijas, pētnieciskā darba autore analizē, kura no minētajām filmas struktūras teorijām ir izmantota Dž. Vraita ekranizācijā (2005) un kura E. Bleka ekranizācijā (2003). Izpētot abas ekranizācijas no visu četru teoriju viedokļa, autore nonāca pie secinājuma, ka Dž. Vraita ekranizācija (2005) visprecīzāk atbilst Četru cēlienu struktūras teorijai, bet E. Bleka ekranizācijai (2003) vistuvākā ir Deivida Sīgela Deviņu cēlienu struktūras teorija.en_US
dc.description.abstractThe research paper “Structure in Film Adaptations of Jane Austen’s “Pride and Prejudice”” aims at compiling and studying theory on film structure and analysing how this theory finds reflection on J. Wright’s (2005) and A. Black’s (2003) adaptations of Jane Austen’s “Pride and Prejudice” Theoretical part of this research paper provides an insight into structure theory particularly penetrating into S. Field’s Three Act Paradigm, the Four Act structure, K. Thompson’s Theory of Segments and D. Siegel’s Nine Act structure. Considering the structure theory, the researcher also delivers her own analysis of the structural pattern employed in J. Wright’s (2005) and A. Black’s (2003) adaptations of Jane Austen’s “Pride and Prejudice”. Having considered two adaptations through the perspective of all four structural patterns the researcher concluded that J. Wright’s adaptation (2005) complies best with the Four Act structure while A. Black’s adaptation (2003) corresponds most to D. Siegel’s Nine act structure.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleStruktūra Džeinas Ostinas romāna „Lepnums un aizspriedumi” ekranizācijāsen_US
dc.title.alternativeStructure in Film Adaptations of Jane Austen’s “Pride and Prejudice”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record