• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Autentisku tekstu izmantošana somu valodas mācīšanā

Thumbnail
Открыть
306-34941-Lande_Kristina_ks06037.pdf.pdf (4.624Mb)
Автор
Lande, Kristīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Mūsdienās bieži vien skolotājus ierobežo mācību grāmatas vai kursa materiāli, tomēr valodu skolotāji mēģina papildināt mācību materiālus, izmantojot dažādus autentiskos avotus. Šis darbs analizē autentisko materiālu ieviešanu valodu mācīšanas procesā. Pētot šo procesu, šī darba autors izvirza dažādus iepriekšējās plānošanas posmus, iespējamās problēmas un risinājumus, kā arī parāda autentisko materiālu izmantošanas priekšrocības un trūkumus. Izpētes darba galvenais uzdevums ir noteikt autentisku tekstu izmantošanas efektivitāti somu valodas stundā. Izpētes procesā autors izmanto divas galvenais metodes- kvalitatīvo izpēti, lai analizētu studentu intereses un somu valodas stundas par Pikkujoulu (tradicionāli somu svētki) datu analīzi. Pētījuma rezultāti parādīja, ka autentiskus tekstus ieteicams izmantot augstākajos valodas līmeņos (B2-A1. Atslēgas vārdi: autentiskie materiāli, somu valoda, autentisks teksts,avoti.
 
Often language teachers are limited by text books or course materials,however today language teachers try to expand their teaching materials by using various authentic sources.This paper examines the incorporation of authentic materials into language teaching process. By examining this process, the author of this paper outlines various pre-planning stages, possible problems and their solutions, moreover provides advantages and disadvantages of the usage of authentic materials in the language classroom. The main purpose of this research paper is to determine the effectiveness of the use of authentic texts in Finnish language classroom. In the research process,the author uses two main methods- qualitative method, in order to analyze student interest and a case study to research Finnish lesson on pikkujoulu.The results of data analysis indicated that authentic texts should be used at higher language levels (B2-A1).Key words: authentic materials, Finnish language,authentic text,sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15474
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV