Sludinājumi avīzē "Libausche Zeitung" 20.gs.sākumā
Автор
Puzirjova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Pavidis, Silvija
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šī darba tēma ir reklāmas sludinājumu raksturojums avīzē „Libausche Zeitung“ (vācu valodīgā presē) 1900. gadā. Darba ievadā tiek pamatota tēmas izvēle, noteikti darba mērķi un uzdevumi, kā arī aprakstītas pētnieciskā darba metodes. Šī pētījuma mērķis ir vācu reklāmas valodas izpēte Latvijas presē 1900. gadā. Šī darba uzdevums ir: teorētisko reklāmas valodas pamatu izpēte un raksturojums avīzē „Libausche Zeitung“ 1900. gadā.
Darba teorētiskajā daļā tiek izskatīti reklāmas valodas teorētiskie pamati, t.sk. svarīgākie izpausmes veidi, kā arī īpašības leksikas un sintakses jomā.
Tālāk tika izpētīta tā laika vēstures un kultūras nozīme, kā arī veikts periodiskā izdevuma raksturojums, noteikta reklāmas sludinājumu tematiskā ievirze.
Darbā praktiskajā daļā tika pētīta un analizēta reklāmas valoda, reklāmas valodas līdzekļu pielietošana, izmantotās reklāmas stratēģijas.
Darba kopsavilkumā tiek atspoguļoti paveiktā pētījuma rezultāti un secinājumi. The subject of bachelor thesis is description of advertisement from the German press in the newspaper “Libausche Zeitung” 1900. In the introduction of the thesis you can read about explanation of theme’s choice, purposes and tasks, also are described the methods of the scientific thesis. The object of the paper is the exploration of German advertisement’s language in Latvian press 1900. The task of the paper is: basis research and description of theoretic advertisement’s language in the newspaper “Libausche Zeitung” 1900.
In the theoretic part of the paper are viewed the theoretic foundations of advertisement
language, including important forms of demonstration, also peculiarity in the lexicology and syntax. Then are studies about historical and cultural importance from that time. Also is made description of periodical edition, is determined the thematic of advertisements.
In the practical part of the paper is studied and analyzed the language of advertisements, as well using of advertising linguistic means and advertising strategies.
In the summary are represented results and summary of the exploration.