• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vārdu krājuma mācīšanas veidi un paņēmieni jaunāko klašu skolēniem

Thumbnail
Öffnen
306-6237-Jekaterina_Srebnaja_AngF990216.pdf (495.6Kb)
Autor
Srebnaja, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Karapetjana, Indra
Datum
2007
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba temats ir vārdu krājuma mācīšanas veidi un paņēmieni jaunāko klašu skolēniem. Mūsdienīga pieeja valodas apguvē ir virzīta uz mērķtiecīgu vārdu krājuma mācīšanu, kas atbilst jaunāko klašu skolēnu vajadzībām un vēlmēm. Viens no svarīgākajiem pētījuma uzdevumiem bija aprobēt angļu valodas stundas, kas bija izstrādātas ņemot vērā anketēšanā noteiktās skolēnu mācīšanās vajadzības un daudzpusīgās spējas. Pētījuma rezultātu analīze pierādīja izvēlēto metožu un uzdevumu efektivitāti, jo tās veicināja skolēnu vārdu krājuma apguvi. Turklāt mācību stundās izmantotās daudzveidīgās aktivitātes palielināja un nostiprināja skolēnu motivāciju un līdzdalības līmeni mācību procesā.
 
The focus of the present study is the means and ways of teaching vocabulary to young learners. Nowadays it is acknowledged that the means of teaching vocabulary must meet the pupils’ needs and wants. The action research was aimed at discovering the sensory preferences and multiple intelligences in the target group of young learners and piloting a set of lessons, which were designed to meet the identified needs and wants. The results of the action research proved the efficiency of the selected methods and tasks, as they facilitated the development of the learners’ word stock. Moreover, the varied activities raised the children’s motivation and level of involvement in the study process.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15529
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV