Vārdu krājuma mācīšanas veidi un paņēmieni jaunāko klašu skolēniem
Author
Srebnaja, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Karapetjana, Indra
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats ir vārdu krājuma mācīšanas veidi un paņēmieni jaunāko klašu skolēniem. Mūsdienīga pieeja valodas apguvē ir virzīta uz mērķtiecīgu vārdu krājuma mācīšanu, kas atbilst jaunāko klašu skolēnu vajadzībām un vēlmēm. Viens no svarīgākajiem pētījuma uzdevumiem bija aprobēt angļu valodas stundas, kas bija izstrādātas ņemot vērā anketēšanā noteiktās skolēnu mācīšanās vajadzības un daudzpusīgās spējas. Pētījuma rezultātu analīze pierādīja izvēlēto metožu un uzdevumu efektivitāti, jo tās veicināja skolēnu vārdu krājuma apguvi. Turklāt mācību stundās izmantotās daudzveidīgās aktivitātes palielināja un nostiprināja skolēnu motivāciju un līdzdalības līmeni mācību procesā. The focus of the present study is the means and ways of teaching vocabulary to young learners. Nowadays it is acknowledged that the means of teaching vocabulary must meet the pupils’ needs and wants. The action research was aimed at discovering the sensory preferences and multiple intelligences in the target group of young learners and piloting a set of lessons, which were designed to meet the identified needs and wants. The results of the action research proved the efficiency of the selected methods and tasks, as they facilitated the development of the learners’ word stock. Moreover, the varied activities raised the children’s motivation and level of involvement in the study process.