Show simple item record

dc.contributor.advisorDirba, Māraen_US
dc.contributor.authorRuža, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:28Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:28Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7330en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15532
dc.description.abstractProjektu darbs ir netradicionāls un uz pieredzi balstīts angļu valodas mācīšanas veids. Tādi projektu darba veidi, kā prezentācijas, darba intervijas un lietišķā sarakste, ir būtiski sociālo un komunikatīvo prasmju attīstībā un nodrošina skolēna interesi par pasaules izpēti un redzeslauka paplašināšanu. Biznesa angļu valodas kurss tiek mācīts Rīgas Centra Humanitārajā vidusskolā. Kurss ir iekļauts skolas mācību programmā, jo tas motivē skolēnus efektīvi sazināties biznesa vidē, kā arī sekmē skolēnu vārdu krājuma paplašināšanos. Projektu darba mērķis ir palīdzēt skolēniem uztvert sevi kā reālās pasaules daļu, attīstot savas prasmes biznesa tekstu lasīšanā, uzstājoties klases biedru priekšā un mācoties terminus, tādējādi veicinot viņu izglītības līmeņa paaugstināšanos. Darbā tiek analizētas vairākas projektu darba organizēšanas, realizēšanas un novērtēšanas teorijas un stratēģijas, kā arī atspoguļoti iespējamie projektu darba elementi, kurus izmanto biznesa angļu valodas stundās. Atsevišķa gadījuma izpēte tika veikta ar Rīgas Centra Humanitārās vidusskolas 11.klases skolēniem. Darbā tika pielietotas sekojošas pētnieciskās metodes: atbilstošās literatūras par projektu darbu teorētiskā un apkopojošā analīze un atsevišķa gadījuma izpēte, kura ietvēra indivīda un studentu grupas raksturojumu. Skolēnu attieksme pret mācīšanās veidiem un biznesa angļu valodas kursu tika pētīta ar divu aptaujas anketu palīdzību, kā arī izmantojot testu biznesa angļu valodā, kas parādīja skolēnu prasmes rakstīšanas, runāšanas, lasīšanas un klausīšanās kompetencēs. Darba autore centās noskaidrot kā projektu darbs biznesa angļu valodas stundās ir paaugstinājis skolēnu motivācijas līmeni un uzlabojis skolēnu sniegumu prezentācijās, sociālajās un visās četrās valodas pielietojuma prasmēs. Aptaujas anketu, testa un klases novērošanas iegūto datu analīze pierādīja, ka projektu darbs ir nepieciešams skolēnu vajadzībām, interesēm un perspektīvām, kā arī veicina vārdu krājuma un valodas apguvi. Tika konstatēts, ka projektu darbs ir efektīvs veids kā motivēt skolēnus mācīties biznesa angļu valodu.en_US
dc.description.abstractProject work is an unconventional and experiential way of teaching English. The forms of project work, like presentations, job interviews and business correspondence are integral parts of social and communicative skills that provide an opportunity to explore the world and widen the horizon of knowledge. The business English course is taught in Riga Centre Language School, and it is included in the programme, because it raises students’ motivation and enables efficient communication in business contexts, learning as much vocabulary as possible. The purpose of the Project work is to help students perceive themselves as a part of real world as they make progress through the process of reading business texts, learning vocabulary terms and making presentations thus contributing a good deal to their educational development. Several theories and strategies of organizing, implementing and assessing elements of project work are analyzed besides the reflection on the possible ways of using elements of project work in business English classes. The pilot study was conducted in Riga Centre Language School, form 11. The methods of research were: theoretical and summative analysis of the relevant literature on project work and a case study which involved descriptive record of an individual and a group of students. The students’ attitude towards their learning strategies and business English course in general was examined with the help of 2 questionnaires, as well as the test that demonstrated their writing, speaking, reading and listening skills in business English. The author tried to find out whether project work in business English classes raised the learners’ motivation in learning Business English and developed their presentation, social and all four language skills. The analysis of the data obtained from the questionnaires, tests and classroom observations testified that the application of project work focused on the students’ needs, interests and perspectives, as well as promoted vocabulary and language learning. It has been concluded that project work is an effective way of enriching students’ vocabulary and motivating them to learn business English.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleProjektu darbi biznesa angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeProject Works in Business English Classesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record