• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lojalitātes veidošana kā integrētā mārketinga instruments. "Galactico" privilēģijas programmas piemērs

Thumbnail
Öffnen
309-16429-Fridrihsone_Kristine_kf07009.pdf (3.915Mb)
Autor
Fridrihsone, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbs „ Lojalitātes veidošana kā integrētā mārketinga instruments. „Galactico” Privilēģijas programmas piemērs.” Sastāv no ievada, teorētiskās daļas, metodoloģijas daļas, empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem un pielikumiem. Darba pētnieciskais jautājums bija noskaidrot vai „Galactico” Privilēģijas programmas dalībnieki ir apmierināti ar programmas sniegtajiem piedāvājumiem. Teorētiskajā daļā tiek aprakstīts mārketinga un lojalitātes jēdziens. Metodoloģijā tiek apskatītas intervijas, anketēšana un fokusa grupa metodes. Savukārt empīriskajā daļā tiek sniegta informācija par „Galactico” Privilēģijas programmu un pētījuma datu analīze. Iegūtie nozīmīgākie rezultāti, kas radās pētot „Galactico” Privilēģijas programmu: 1.Klienti ir apmierināti ar programmas sniegtajiem piedāvājumiem; 2.Programmai ir nepietiekošas mārketinga aktivitātes; 3.Vairums klientu priekšroku dod atlaidēm, nevis punktu krāšanas metodei. Izvērtējot secinājumus nobeigumā darba autore ir izstrādājusi priekšlikumus „Galactico” Privilēģijas programmas uzlabošanai.
 
The bachelor work „Loyalty-building as an integrated marketing tool. „Galactico” Privileges program example.” Consist of an introduction, theoretical part, the methodological part, the empirical part, the conclusions, proposals and attachments. Research question was to determine whether „Galactico” Privileges program participants are satisfied with the program provided by the proposals. Theoretical part consists of the marketing and loyalty concept. The methodology includes interviews, questionnaires and focus group methods, but the empirical part provides information about „Galactico” Privileges program, and research data analysis. The most significant and important results from studying the „Galactico” Privileges programs were: 1.Customers are satisfied with the program provided by offers; 2.The program has a poor marketing activities; 3.Most of clients prefer discounts instead of points saving method. By evaluating the final conclusions the author has made proposals for „Galactico” Privileges program improvement.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15626
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV