Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorFridrihsone, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:56Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:56Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16429en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15626
dc.description.abstractBakalaura darbs „ Lojalitātes veidošana kā integrētā mārketinga instruments. „Galactico” Privilēģijas programmas piemērs.” Sastāv no ievada, teorētiskās daļas, metodoloģijas daļas, empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem un pielikumiem. Darba pētnieciskais jautājums bija noskaidrot vai „Galactico” Privilēģijas programmas dalībnieki ir apmierināti ar programmas sniegtajiem piedāvājumiem. Teorētiskajā daļā tiek aprakstīts mārketinga un lojalitātes jēdziens. Metodoloģijā tiek apskatītas intervijas, anketēšana un fokusa grupa metodes. Savukārt empīriskajā daļā tiek sniegta informācija par „Galactico” Privilēģijas programmu un pētījuma datu analīze. Iegūtie nozīmīgākie rezultāti, kas radās pētot „Galactico” Privilēģijas programmu: 1.Klienti ir apmierināti ar programmas sniegtajiem piedāvājumiem; 2.Programmai ir nepietiekošas mārketinga aktivitātes; 3.Vairums klientu priekšroku dod atlaidēm, nevis punktu krāšanas metodei. Izvērtējot secinājumus nobeigumā darba autore ir izstrādājusi priekšlikumus „Galactico” Privilēģijas programmas uzlabošanai.en_US
dc.description.abstractThe bachelor work „Loyalty-building as an integrated marketing tool. „Galactico” Privileges program example.” Consist of an introduction, theoretical part, the methodological part, the empirical part, the conclusions, proposals and attachments. Research question was to determine whether „Galactico” Privileges program participants are satisfied with the program provided by the proposals. Theoretical part consists of the marketing and loyalty concept. The methodology includes interviews, questionnaires and focus group methods, but the empirical part provides information about „Galactico” Privileges program, and research data analysis. The most significant and important results from studying the „Galactico” Privileges programs were: 1.Customers are satisfied with the program provided by offers; 2.The program has a poor marketing activities; 3.Most of clients prefer discounts instead of points saving method. By evaluating the final conclusions the author has made proposals for „Galactico” Privileges program improvement.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLojalitātes veidošana kā integrētā mārketinga instruments. "Galactico" privilēģijas programmas piemērsen_US
dc.title.alternativeLoyalty - building as integrated marketing tool. "Galactico" privileges program exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record