Show simple item record

dc.contributor.advisorPencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorPanasjuka, Evaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:57Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:57Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18147en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15631
dc.description.abstractDarba temats ir zīmola maiņa, konkrētāk tūlītēja un pakāpeniska zīmola maiņa. Darba mērķis ir iegūt teorētisko informāciju par zīmolu, tā identitāti un tēlu, atpazīstamību, kā arī par zīmola maiņas stratēģijām, vairāk koncentrējoties uz tūlītējo un pakāpenisko zīmola maiņu, kas veikta Latvijas banku sektorā, konkrētāk „Swedbank’’ un „SEB bankas’’ gadījumos. Pētījuma mērķis ir noskaidrot to, vai banku klienti ir izpratuši zīmola maiņas iemeslus, un cik liels ir to cilvēku skaits, kuri lieto veco zīmola nosaukumu vai ikdienā sastopas ar situācijām, kad tas tiek lietots. Kā darba pētījuma hipotēze ir izvirzīta: Pakāpeniska zīmola maiņa neļauj izprast zīmola maiņas iemeslus un mērķus, kā arī palielina to cilvēku skaitu, kuri turpina lietot veco zīmola nosaukumu. Pētījuma gaitā apkopotie rezultāti izvirzīto hipotēzi apstiprināja. Līdz ar to nonācu pie secinājumiem, ka tūlītējas zīmola maiņas gadījumā bankas jaunā zīmola atpazīstamība ir augstāka, kā arī retāki ir gadījumi, kad tiek izmantots tās iepriekšējā zīmola nosaukums. Darbs ir sadalīts trijās lielās nodaļās: teorētiskā daļa, metodoloģiskā daļa un empīriskā daļa. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola atpazīstamība, zīmola maiņa, tūlītēja zīmola maiņa, pakāpeniska zīmola maiņaen_US
dc.description.abstractThe topic of this paper is rebranding, in particular the immediate and gradual rebranding. The aim of this paper is to research the theoretical information about the brand, the recognition, identity and image of the brand and rebranding strategies focusing more on the immediate and gradual rebranding which is made in the Latvian banking sector in cases of „Swedbank’’ and „SEB bank’’. The main goal of this research is to clarify whether bank customers have understood the reasons of the rebranding and how great is the number of people who use the old brand name or face daily with situations where it is used. A hypothesis which is presented in this paper is: In case of gradual rebranding it is more difficult to understand the reasons and goals of rebranding and it increasis the number of people who continue to use the old brand name. After doing the research the hypothesis was confirmed. And I came to the conclusion that in case when the immediate rebranding is used the new brand recognition is higher and less frequent are the cases when the brand is called in it’s previous brand name. The work is divided into three main chapters: the theoretical part, the methodological part and empirical part. Keywords: brand, brand recognition, rebranding, immediate rebranding, gradual rebrandingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTūlītējas un pakāpeniskas zīmola maiņas salīdzinošā analīze: "Swedbank" un "SEB bankas" piemērien_US
dc.title.alternativeComparative analysis of gradual and immediate rebranding: the case of SEB bank and Swedbanken_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record