• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mikroblogošanas vietnes "Twitter.com" auditorija: lietojuma un apmierinātības teorijas izmantojums interneta analīzē

Thumbnail
Открыть
309-21734-Zicmane_Ieva_iz09087.pdf (1.337Mb)
Автор
Zicmane, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir: „Mikroblogošanas vietnes ”Twitter.com” auditorija: lietojuma un apmierinātības teorijas izmantojums interneta analīzē”. Darba mērķis ir uzzināt, kāpēc dažādu vecuma grupu cilvēki lieto vietni ”Twitter.com” un kādas vajadzības viņi apmierina. Veikts teorētiskais skatījums par sociālajiem medijiem, mikroblogošanu, auditoriju un lietojuma un apmierinātības teoriju. Pētījumā izmantota anketēšana un veikta gadījuma analīze. Darbā izvirzīta hipotēze, ka mikroblogošanas vietnes ”Twitter.com” auditorija, lietojot vietni, apmierina savas vajadzības dažādās vecuma grupās. Pētījums atklāj, ka vajadzības vecuma grupām lielākoties ir vienādas, bet katra grupa tās vietnē apmierina dažādos līmeņos. Atslēgvārdi: Tviteris, lietotāji, vajadzības, informētība, kopības sajūta, izklaide, kairinājums.
 
Paper theme is: „Microblogging site’s ”Twitter.com” audience: uses and gratifications theory use on internet analysis”. The aim of the study is to find out why different age groups of people use the site ”Twitter.com” and what needs they meet. Made a theoretical perspective on social media, microblogging, the audience and uses and gratifications theory. In the study were used questionnaires and case study. The paper is organized on a hypothesis that the microblogging site’s ”Twitter.com”audience use the site because in site it meets their needs in different age groups. Study results show that needs in general is the same for different age groups, but each of them meet it in site in different levels. Key words: Twitter, users, needs, awareness, sense of community, entertainment, irritation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15645
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV