• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rīcībpolitikas analīze par Ceļu satiksmes drošības uzlabošanu

Thumbnail
Открыть
309-22597-Zacests_Martins_mz09005.pdf (953.0Kb)
Автор
Začests, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Reinholde, Iveta
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētnieciskajā darbā autors analizē Ceļu satiksmes drošības programmas 2007. – 2013. gadam izvirzītos uzdevumu un mērķus. Darba mērķis ir noskaidrot vai rīcībpolitika tiek īstenota balstoties uz satiksmes dalībnieku, transportlīdzekļu un infrastruktūras drošības paaugstināšanu, kas ir noteikts Eiropas Savienības ceļu satiksmes pamatnostādnēs. Darbā apstiprinājās sekojoša hipotēze: „Ieviestā rīcībpolitika būtiski neietekmē bojā gājušo skaita samazinājumu, jo Ceļu satiksmes drošības uzlabošanas rīcībpolitikā tiek īstenoti pasākumi, kas ir vērsti uz atsevišķām jomām un nav savstarpēji papildinoši.” Darba gaitā tiek atbildēts uz izvirzīto secinot, ka ieviestā rīcībpolitika balstās uz īstermiņa rezultātu sasniegšanu.
 
In this study author analyzes the road safety program for 2007. – 2013. year the set of tasks and objectives. Research objective is to determine whether a policy would be implemented on the basis of road users, vehicle safety and infrastructure improvement, which defined by European Union road guidelines. Work has confirmed the following hypothesis: “Implemented policy would not significantly affect the reduction in the number of fatalities, because road safety policy and measures are implemented in specific areas and do not complement each other. It was concluded the policy are established on short-term based results.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15649
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV