Netradicionālās reklāmas kampaņas Latvijā 2007. gadā, to komunikācijas efektivitāte un auditorijas vērtējums
Автор
Kazinovska, Laine
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā „Netradicionālās reklāmas kampaņas Latvijā 2007. gadā, to komunikācijas efektivitāte un auditorijas attieksme” tiek skaidrota pieaugošā netradicionālās reklāmas loma auditorijas uzmanības piesaistīšanas procesā. Darba mērķis ir noskaidrot atpazīstamākās un efektīvākās netradicionālās reklāmas kampaņas Latvijā 2007. gadā, kā arī auditorijas attieksmi pret šīm reklāmām.
Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkoti deviņi netradicionālās reklāmas veidi, kas bieži tiek izmantoti Latvijā, tiek skaidrots, kas ir efektīva reklāmas komunikācija, kā arī tiek aprakstīta auditorijas attieksme pret reklāmu. Tiek izmantots AIDA modelis reklāmas efektivitātes skaidrošanai, D. Katza teorija par attieksmes veidošanos, kā arī vairāki autori, kas skaidro netradicionālās reklāmas veidus (Altstiel T., Shimp A. T., Arens W. F., Bovee C. L. un citi).
Pētījuma daļā tiek izmantotas vairākas daļēji strukturētās intervijas, aptauja un divas fokusa grupu diskusijas, kuru laikā darba hipotēze tika apstiprināta.
Atslēgvārdi: netradicionālā reklāma, efektīva reklāmas komunikācija, attieksme. This diploma paper - "Below- The- Line advertising campaigns in Latvia in 2007, campaign's communication efficiency and attitude of the audience" – explains the increasing role of Below – The – Line advertising in the process of paying attention of the audience. The purpose of this paper is to clarify recognizable and efficient Below – The – Line advertising campaigns in Latvia in 2007, as well as the attitude of the audience.
Theoretical part of this paper is a discussion about nine popular types of BTL advertising in Latvia, about effective advertising communication and attitude towards advertising of the audience. Author uses AIDA model to explain efficient advertising, D. Katz theory about attitude formation as well as several authors that explain types BTL advertising (Altstiel T., Shimp A. T., Arens W. F., Bovee C. L. etc.).
Author uses some interviews, interrogatory and two focus group discussions in the research. The hypothesis affirms.
Keywords: Below – The – Line advertising, advertising communication efficiency, attitude.