Laikrakstu "Diena" un "Dienas Bizness" interneta mājas lapas kā konverģences kultūras produkts
Author
Laicāne, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņš, Ingus
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Laikrakstu „Diena” un „Dienas bizness” interneta mājas lapas kā konverģences kultūras produkts”. Darba hipotēze ir: Laikrakstu “Diena” un “Dienas bizness” interneta mājas lapas atbilst mediju konverģences principiem. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un analītiskās daļām, kas izkārtotas sešās nodaļās. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkoti dažādu autoru viedokļi par izmaiņām mūsdienu sabiedrībā, mediju konverģenci un avīžu tiešsasaistes versiju specifiku. Empīriskā orientācija vērsta uz mājas lapu atbilstības konverģences laikmeta tendencēm pētīšanu un salīdzināšanu abu avīžu interneta mājas lapās. Pētīšanā izmantotā metodoloģija ir intervijas ar portālu veidotājiem un fokusa grupu diskusijas. Darba noslēgumā izteikti secinājumi un pierādīta hipotēze. Title of bachelors work is “Internet home pages of newspapers “Diena” and “Dienas bizness” as products of convergence culture”. The hypothesis of the work is: Internet home pages of newspapers “Diena” and “Dienas bizness” correspond to principles of media convergence. Work consists of theoretical, methodical, empirical and analytic parts, divided in six chapters. In theoretical part opinions of different authors about change contemporary society media convergence and internet newspapers is being explored. Empirical orientation is directed to exploring and comparing internet home pages of both newspapers according to the tendencies of convergence age. The methodologies used in the study are interviews and focus group discussions. In the end of work conclusions are given and hypothesis is proven.