CSDD sociālās reklāmas kampaņas: vēstījuma analīze un auditorijas uzvedības izmaiņas
Author
Aizpors, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brikše, Inta
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā „CSDD sociālās reklāmas kampaņas: vēstījuma analīze un auditorijas uzvedības izmaiņas” apskatītas sociālā mārketinga teorijas, vēstījumu veidošanas pamatprincipi, veikta CSDD satiksmes drošības kampaņu vēstījumu analīze un auditorijas uzvedības izmaiņas pēc kampaņām. Kampaņu vēstījumi tiek aplūkoti kā būtiska sociālā mārketinga sastāvdaļa. Maģistra darba empīriskajā daļā, izmantojot gadījuma izpēti (case study) un satiksmes dalībnieku anketēšanu, tiek analizēta 20 satiksmes drošības kampaņu vēstījumu mērķis, mērķa auditorija, saturs, struktūra, kā arī veikta auditorijas uzvedības izmaiņu analīze, kā piemērus izmantojot satiksmes drošības kampaņas par braukšanu reibumā un drošības jostu lietošanu.
Atslēgas vārdi: CSDD, sociālais mārketings, vēstījums, satiksmes drošības kampaņas. Master thesis „Road traffic safety directorate public campaigns: message analysis and changes in beavior of target audience” covers an overview of social marketing theories and the basic principles of forming the message that are supplemented with an analysis of CSDD road traffic safety campaigns’ messages and the research about behavioral changes of the target groups when the campaigns are over. Messages of campaigns are stated as significant elements within the social marketing. There is an employment of such tools as case study and survey of the traffic participants in empirical part of the thesis. There are 20 traffic safety campaigns examined in the master thesis by analyzing the target of messages, target audience, content, and structure. Additionally an analysis of behavioral changes of the target groups is done based on the social campaigns about drinkdriving and fastening.
Key words: CSDD, social marketing, message, traffic safety campaigns.