Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorPlokste, Elitaen_US
dc.contributor.authorMeldere, Laimaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:05Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:05Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27371en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15690
dc.description.abstractDarba temats ir „Komunikācijas stratēģija klientu lojalitātes veicināšanai: „SEB banka” un „Swedbank” jauniešu auditorijai piedāvāto produktu komunikācijas analīze” Darba pētījuma mērķis ir noskaidrot pielietotās komunikācijas stratēģijas efektivitāti klienta lojalitātes veicināšanā. Darba teorētiskais pamatojums ir atbilstošs darba tematam ar novatoriskāko akadēmisko literatūru. Pētījuma īstenošanai tiek izmantota kvantitatīvā pētniecības metode – anketēšana un kvalitatīvā pētniecības metode – daļēji strukturēta ekspertu intervija. Pētījuma noslēgumā tika secināts, ka „SEB banka” un „Swedbank” pielietotā komunikācijas stratēģija klienta lojalitātes veicināšanai ir izveidota efektīva. Darbs sastāv no septiņām daļām. Pirmā, otrā, trešā, ceturtā un piektā daļa apraksta integrēto mārketinga komunikāciju, lojalitāti un tās veidošanās procesu, lojalitātes programmas un Klientu attiecību vadīšanas konceptu. Sestā un septītā daļa ir pētnieciskā daļa, kurā aprakstītas „Swedbank” un „SEB banka” jauniešu programmas, veikts un apkopots pētījums. Atslēgas vārdi: Komunikācijas stratēģija, klienta lojalitāte, lojalitāte, jauniešu produkti, Integrētā mārketinga komunikācija.en_US
dc.description.abstractThe theme of the paper is “Marketing Customer Loyalty Case of the “Swedbank” and “SEB bank” Youth Cards”. The goal of the paper is to research the efficiency of communication strategy in client loyalty promotion. The theoretical base of the work is grounded on newest academicals literature. In the work research part are used quantitative research method - survey and qualitative – interview. In conclusion part of the paper author deduced that „SEB bank” and „Swedbank” communication strategy in client loyalty promotion is made effective. The paper is from seven main component parts. The first, second, third, fourth and fifth part describes integrated marketing communications, loyalty, main factors of loyalty making and client relationship management concept. The sixth and seventh parts are the research parts, with description of quantitative and qualitative methods, “Swedbank” and “SEB bank” youth offers, research and summary. Key words: Communication strategy, client loyalty, loyalty, youth offers, integrated marketing communicationsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKomunikācijas stratēģija klientu lojalitātes veicināšanai: "SEB banka" un "Swedbank" jauniešu auditorijai piedāvāto produktu komunikācijas analīzeen_US
dc.title.alternativeMarketing Customer Loyalty Case of the "Swedbank" and "SEB bank" Youth Cardsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию