• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vizuālo metaforu efektivitāte Benetton reklāmās

Thumbnail
Открыть
309-29966-Mensone_Dina_dm10054.pdf (4.003Mb)
Автор
Mensone, Dina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba ir tēma „Vizuālo metaforu efektivitāte Benetton reklāmās”. Darba izvirzītās problēmas: kā cilvēki uztver un saprot vizuālās metaforas reklāmas, un kā vizuālās metaforas reklāmās ietekmē cilvēka uztveri. Darba hipotēze - vizuālās metaforas reklāmās ietekmē cilvēku uztveri. Darba uzdevumi: teorijas atlasīšana, analizēšana pētniecības metožu izmantošana, kvalitatīva pētījuma veikšana un secinājumu apkopošana. Darba struktūra teorētiskā, metodoloģiskā, empīriskā un rezultātu daļa. Teorētiskās daļas tēmas - metaforas, verbālās metaforas, vizuālās metaforas, vizuālās metaforas analīze semiotikā, vizuālā uztvere un vizuālās komunikācijas teorijas. Darba metodes - vizuālā kontentanalīze, anketēšana un vizuālās uztveres eksperiments. Darba nobeigumā apkopoti secinājumi. Atslēgas vārdi: metaforas, vizuālās metaforas, uztvere, vizuālā uztvere, reklāma, Benetton
 
The theme of bachelor's thesis is „The efficiency of visual metaphors in Benetton advertising”. Propositions nominated: how people perceive and understand visual metaphors in advertisements and how it influences their perception. The hypothesis of work is visual metaphors in advertisements affect people’s perception. Tasks of the work were to collect and analyze theory, to use appropriate research methods, to conduct a qualitative research, and draw conclusions. There are four parts in the structure of the work: theoretical, methodological, empirical, and results. Theoretical part deals with themes – metaphors, verbal metaphors, visual metaphors, analysis of visual metaphor in semiotics, visual perception, and theories of visual communication. Methods of the research are visual content analysis, questionnaire, and an experiment of visual perception. Overall conclusions are analyzed at the end of the work. Keywords: metaphors, visual metaphors, perception, visual perception, advertis
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15706
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV