Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorPētersone, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:08Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:08Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30770en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15711
dc.description.abstractDarba mērķis ir pēc iespējas precīzāk izprast Latvijas jauno sieviešu auditorijas gaidas un vajadzības, pārdodot tai samērā intīmu preci – apakšveļu, kā arī veicināt lielāku izpratni par šo auditoriju reklāmas jomā strādājošo cilvēku vidū. Darbs strukturizēts trīs blokos: teorētiskais materiāls (par zīmolu, reklāmu, jauniešu psiholoģisko raksturojumu un mediju vietu jauniešu dzīvē). Empīriskajā daļā tiek aprakstīti anketēšanās un fokusgrupas intervijas laikā iegūtie rezultāti, bet trešajā - nobeiguma daļā – kodolīgi tiek aprakstīti galvenie secinājumi, kas izriet no abu pētījumu rezultātiem. Pētījuma gaitā tiek konstatētas vairākas problēmas, kas aizkavējušas konkrētās auditorijas uzrunāšanu.Atslēgvārdi: zīmols „Laumelle”, apakšveļa, jaunietes, vizuālais noformējums.en_US
dc.description.abstractThe bachelor work is a research of young women (age 16 – 25) attitude to new underwear brand “Laumelle”. The aim of this work is to define the expectations and needs of the target audience, when somebody is trying to sell them a quite intimate thing – underwear. Work contains following parts: theoretical part and empirical part which deals in two parts: questionnaire and focus group interview. At the end is a lapidary conclusion about main questions, asked in the beginning.In this research several problems have been found, for example, mismatch between underwear prices and purchasing capacity of the target audience. Extra work is needed to remake the “Laumelle” advertising, because target audience hasn’t been bespeak. Keywords: Brand “Laumelle”, underwear, young women, visual design.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleApakšveļas zīmola "Laumelle" uztveres analīze Latvijas mērķauditorijāen_US
dc.title.alternativeThe Perception Analysis of the Underwear Brand "Laumelle" in the Target Audience of Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию