Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorBoitmane, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:08Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:08Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31441en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15716
dc.description.abstractLatvijā pēdējo gadu laikā tiek atvērti arvien jauni Olimpiskie centri, tādēļ bakalaura darba „Reklāmas ietekme uz uzņēmuma tēlu integrētā mārketinga komunikācijās. Olimpiskā centra „Ventspils” piemērs”, mērķis ir izpētīt, kā Olimpiskais centrs „Ventspils” veido savu uzņēmuma tēlu, vai strādājot pie pakalpojumu reklāmas izveides tiek mērķtiecīgi veidots Olimpiskā centra tēls jeb imidžs. Darbā sākotnēji tiek analizēta integrētā mārketinga komunikācijas teorija, aprakstīta viena no tā sastāvdaļām - sabiedriskās attiecības, kā arī plašāk aplūkota reklāmas teorija. Balstoties uz padziļināto interviju un aptaujas metodes analīzes iegūtajiem rezultātiem, tiek veikti secinājumi, kas norāda uz Olimpiskā centra „Ventspils” tēla pozicionēšanas iespējām reklāmas jomā. Pētījuma periods no 2007. līdz 2008. gadam. Darba apjoms 73 lapas un 9 pielikumi. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācijas, reklāma, tēls, imidžs, Olimpiskais centrs „Ventspils”, mērķauditorijaen_US
dc.description.abstractThere are new Olympic centers being opened in Latvia in the last years, therefore this bachelors works "The influence of the advertisement on the creation of the company image in the communications of integrated marketing. Example of the Olympic center "Ventspils"" purpose is to examine how the Olympic center „Ventspils” is creating it's company image, and if the image of Olympic center being made by working on service advertisement. There is a communication theory explored in the beginning of the work, with detailed exploration of one of it's component's - public relations, and with review of the advertisement theory. Based on the results of the results of the deepened interviews and inquiries, there were made conclusions, which point to Olympic centers "Ventspils" positions on advertisement level. Research period - year 2007 to 2008. The amount of the work is 73 pages and 9 additions. Keywords: communications of integrated marketing, advertisement, image, conceit, Olympic center "Ventspils", goal audience.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReklāmas ietekme uz uzņēmuma tēla veidošanos integrētā mārketinga komunikācijās. Olimpiskā centra "Ventspils" piemērsen_US
dc.title.alternativeThe influence of the advertisement on the creation of the company image in the communications of integrated marketing. Example of the Olympic center "Ventspils"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record