• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmas stratēģijas izstrāde viesnīcai "Jūrnieka ligzda"

Thumbnail
Открыть
309-31463-inga_laugale_Komu20192.pdf (703.5Kb)
Автор
Laugale, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Lai jebkuru nozari pārstāvošs uzņēmums spētu veiksmīgi darboties un sasniegt savus izvirzītos mērķus reklāmas jomā, tam ir nepieciešama veiksmīga reklāmas stratēģija. Šī bakalaura darba mērķis ir izveidot reklāmas stratēģiju viesnīcai „Jūrnieka ligzda” apzinot reklāmas stratēģijas veidus, reklāmas stratēģijas izstrādes posmus, veikt patērētāja pētījumu, konkurentu pētījumu, SVID analīzi, izpētīt esošo tirgus situāciju. Pētījumu periods - 2006. līdz 2007. gadam, savukārt stratēģijas empīriskā izstrāde paredzēta periodam 2008. gada līdz 2009. gadam, darba apjoms ir 54 lapas. Atslēgvārdi: Reklāmas stratēģija, integrētā mārketinga komunikācija, reklāma, tūrisms.
 
For successful development and goal achievement in field of advertisement enterprise of any industry should have a respectable strategy of advertisement. The main goal of this bachelor thesis is to create a strategy of advertisement for new hotel “Jūrnieka ligzda”. To do so, author examines all types of advertisement strategies and all its stages, carries out several researches – customer, competitor and SWOT analysis and also explores current market situation. The period of this paper is year 2006 to 2007, but strategy is planned for year 2008 – 2009. Volume: 54 pages. Keywords: strategy of advertisement, integrated marketing communication, advertising, tourism.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15717
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV