• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vācu autoražotāju lobija mārketinga instrumentu izmantojums žurnālā Autobild Latvija 2009. gadā

Thumbnail
Öffnen
309-34213-Valdnieks_Davis_dv07003.pdf (1009.Kb)
Autor
Valdnieks, Dāvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tjarve, Rolands
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Komunikāciju zinātnes 3. kursa studenta Dāvja Valdnieka bakalaura darbs „Vācu autoražotāju lobija mārketinga instrumentu izmantojums žurnālā Autobild Latvija 2009.gadā” Darba mērķis ir izpētīt žurnāla Autobild Latvija 2009. gadā piedāvāto saturu un izdarīt secinājumus par vācu autoražotāju iespējamo izvirzījumu attiecībā pret citiem ražotājiem un žurnāla auditorijas uzskatu kontekstā. Darba teorētiskais pamatojums ir mārketinga, sabiedrisko attiecību un lobija teorijas un Harolda Lasvella propagandas teorija. Galvenais pētījuma priekšmets ir Autobild Latvija 2009. gada 12 numuru saturs. Darbā izmantota kvantitatīvā kontentanalīze, fokusgrupas diskusija un dziļās intervijas. Darba struktūra: Ievads, teorētiskā un metodoloģiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, pielikumi. Atslēgas vārdi: Autobild, lobijs, mārketings, autoražotāji, Vācija
 
Bachelor paper - „Use of lobby as a marketing instrument of German car manufacturers in Autobild Latvia magazine in 2009” of student of Social sciences of Communication Science in University of Latvia Davis Valdnieks. The aim of the paper is to research contents of Autobild Latvia magazine in 2009. and make conclusions regarding possible emphasis of German car manufacturers in comparison with other car manufacturers and in context of audience’s of Autobild Latvia beliefs. Theoretical part of the paper is based on marketing, public relations and lobbying theories and on Harold Lasvell’s propoganda theory. Main object of the research is contents of Autobild Latvia magazine’s 12 editions of the year 2009. Research methods used are quantitative content analysis, discussion in focus group and depth interviews. Structure of the paper: Introduction, theoretical and methodological part, research part and supplements. Key words: Autobild, lobby, marketing, car manufacturers, Germany
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15728
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV