Studentu motivācija iesaistīties "Pāru mācīšanās programmā"
Autor
Strazdiņa, Solvita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Niklass, Mareks
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba nosaukums ir „Studentu motivācija iesaistīties „Pāru mācīšanās programmā””. Pētījuma mērķis ir izpētīt studentu motivāciju iesaistīties un turpināt dalību „Pāru mācīšanās programmā”. Pētījuma problēma - dalībnieku motivācija ietekmē programmas efektivitāti. Darbs sastāv no ievada, divām teorētiskajām nodaļām (motivācija un jaunatne), metodoloģijas, rezultātiem, diskusijas, secinājumiem un pielikumiem. Pētītie jautājumi – kāda ir studentu sākotnējā motivācija un kāda ir motivācija turpināt dalību. Noskaidrots, ka studentus motivē valoda, sociālie kontakti, zināšanas, pieredze, pārmaiņas, izklaide un mācību kontrole.
Atslēgas vārdi: „Pāru mācīšanās programma”, motivācija, jaunatne, intervijas. The tittle of the bachelor thesis is „Students’ motivation for participation in „Couple Learning programme””. The aim of the research is to explore students’ motivation for engaging in and continuing participation in „Couple Learning programme”. The research problem – the efficiency of programme is influenced by participations’ motivation. The work consists of an introduction, two theoretical chapters (motivation and youth), methodology, results, discussion, conclusions and appendices. Research questions – what is the students’ initial motivation and what is the motivation for continued participation. Results show that students are motivated by language, social contacts, knowledge, experience, change, entertainment and learning control.
Key words: „Couple Learning programme”, motivation, youth, interviews.