• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hipsterisms Latvijā: patēriņa principi un prakses

Thumbnail
Открыть
309-38507-Virse_Karina_kv09150.pdf (1000.Kb)
Автор
Virse, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lāce, Ilze
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba nosaukums ir „Hipsterisms Latvijā: patēriņa principi un prakses”. Darba mērķis ir identificēt un raksturot patērēšanas paradumus un prakses, kas raksturīgi hipsterismam Latvijā, kā arī atklāt, kādi principi šāda patēriņa pamatā. Darba teorētiskā bāze ir subkultūru un patēriņa teorijas. Empīriskajā pētījumā izmantotas kvalitatīvas metodes – dokumentu analīze un daļēji strukturētas intervijas. Darba rezultāti īsi raksturo, kas ir hipsteri Latvijā, kādas ir hipsterismam raksturīgās patēriņa prakses un paradumi. Tika identificēti patēriņu vienojošie principi – modes tendenču mazsvarīgums, unikālu preču izvēle, iespēja izvēlēties, „Dari pats” princips, radoša pieeja apģērba kombinēšanā, jaunumu meklēšana. Atslēgvārdi: hipsterisms, subkultūra, patēriņš, patēriņa prakses, patēriņa principi.
 
The title of the Bachelor thesis is "Hipsterism in Latvia: principles and practice of consumption". The purpose of this work is to identify and characterize the consumption patterns and practices that characterize hipsters in Latvia, and to discover on what principles such consumption is based on. The theoretical basis is subculture and consumer theory. The empirical study is based on the use of qualitative methods - document analysis and semi-structured interviews. The results briefly describe Latvian hipsters and consumption practices and habits of them. It identifies the common principles of hipster consumer - the minor importance of fashion trends, unique product choice, "Do It Yourself” principle, creative combination of clothing and a search for something new. Keywords: hipsterism, subculture, consumption, consumption practices, consumer principles.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15750
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV