Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorKorule, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:13Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:13Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39128en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15753
dc.description.abstractBakalaura darba „Stereotipi par automašīnu zīmoliem un to ietekmi uz patērētājiem Latvijā: Opel, Volvo, BMW zīmolu analīze (2011-2012)” mērķis ir izpētīt un noteikt vai patērētāju var ietekmēt stereotipi par automašīnu Opel, Volvo, BMW zīmoliem. Teorētiskajā daļā tiek apskatītas sekojošas teorijas: sociāli kognitīvā personības teorija, kategorizāciju teorija, personību konstruktu teorija, kā arī citas teorētiskās pieejas u.c. Darba pētniecības metodes – anketēšana, intervijas un kontentanalīze. Darba pētnieciskajā daļā skaidrots sabiedrības viedoklis un stereotipi par Opel, Volvo, BMW automašīnu zīmoliem, kā arī kritēriji, pēc kuriem patērētājs vadās iegādājoties automašīnu un lietojot automašīnu. Darba noslēgumā daļēji apstiprinās pētnieciskās problēmas hipotēze. Atslēgvārdi: Opel, Volvo, BMW, stereotipi, zīmols, kognitivitāte, pircēja rīcība.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis „Car brands stereotypes and their influence on consumers in Latvia: Opel, Volvo, BMW brand analysis (2011–2012)” is to research and determine whether consumers can be influenced by stereotypes of car brands Opel, Volvo, BMW. The theoretical part theories connected with psychology of individuality’s communication are observed: socially cognitive personality’s theory, theory of categorization, theory of personality’s constructivism. In methodological part of the paper methods of research – questionnaire, interviews, and content analysis. In the result of questionnaire made in the investigative part of the work, the opinion and stereotypes of the society are explained about Opel, Volvo, BMW car brands, as well as criteria a consumer follows purchasing a car. Key words: Opel, Volvo, BMW, stereotypes, brand, cognition, buyer’s action.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleStereotipi par automašīnu zīmoliem un to ietekmi uz patērētājiem Latvijā: Opel, Volvo, BMW zīmolu analīze (2011–2012)en_US
dc.title.alternativeCar brands stereotypes and their influence on consumers in Latvia: Opel, Volvo, BMW brand analysis (2011–2012)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige