Zīmola vēstījumu analīze mobilo sakaru operatora "Bite Latvija" piedāvājumu reklāmās
Autor
Cera, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darbā tiek analizēti vēstījumi, kurus pārraida piedāvājumu reklāmas par zīmolu.
Darba mērķis ir noskaidrot, ko par zīmolu vēsta mobilo sakaru operatora „Bite” piedāvājumu reklāmas, kāda zīmola identitāte tiek radīta un salīdzināt šo identitāti pirms un pēc zīmola maiņas. Kā arī veikt salīdzinājumu ar kompānijas plānoto identitāti.
Teorētisko bāzi veido dažādu mārketinga teorētiķu Deivida Akera (David Aaker), Jeans Kapferers (Jean N. Kapferer), Filips Kotlers (Philip Kotler) uzskati par zīmolu, zīmola identitāti un tēlu, zīmola elementiem un komunikāciju. Savukārt pētījumā tiek veikta piedāvājumu reklāmu kontentanalīze, semiotiskā analīze un intervija ar ekspertu.
Secinājumos tiek aprakstīts MSO „Bite” zīmols, balstoties uz zīmola identitātes prizmas šķautnēm.
Atslēgvārdi: zīmols, zīmola elementi, zīmola identitāte un tēls, zīmola identitātes prizma. This work analyzes the messages that are transmitted by offer adverts of a brand.
The aim of this work is to ascertain what the offer adverts of mobile operator “Bite” signify about the brand, what is the brand’s identity that is created, and to compare this identity before and after the change of the brand, as well as to compare it with the planned identity of the company.
The theoretical basis is made up of the contributions of various marketing theorists (David Aaker, Jean N. Kapferer, Philip Kotler) about brand, brand identity and image, brand’s elements and communication. The empirical analysis includes a content analysis of offer adverts, a semiotic analysis and an expert interview.
The conclusion offers a description of the brand of the mobile operator “Bite”, based on the margins of the brand’s identity prism.
Key words: brand, brand’s elements, brand’s identity and image, brand’s identity prism.