Uzņēmuma „Elkor Group” sabiedrisko attiecību un lojalitātes programmu analīze.
Автор
Borisāne, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba mērķis ir izpētīt teorētisko un praktisko sabiedrisko attiecību un lojalitātes programmu būtību, noskaidrojot, kā tas tiek izmantots ,,Elkor Gruop" ietvaros, sniegt priekšlikumus sabiedrisko attiecību un lojalitātes programmu darbības uzlabošanai.
Darbā tiek aplūkota teorija par mārketinga sabiedriskajām attiecībām, tiek analizēta lojalitātes programmu būtība, mērķi, teorija par lojalitātes iegūšanu un saglabāšanu.
Trešajā nodaļā analizētas uzņēmuma «Elkor group» veiktās sabiedrisko attiecību aktivitātes, kā arī īstenotās lojalitātes programmas.
Noslēgumā tiek veikta aptaujas rezultātu analīzi un darba tapšanas laikā iegūtie secinājumi un priekšlikumi.
Maģistra darbs kopumā sastāv no 96 lappusēm, kopējais tabulu skaits ir 2 tabulas un kopējais attēlu skaits ir 24 attēli, kā arī darbam pievienoti 5 pielikumi. The aim of this master’s paper is to investigate the essence of theoretical and practical public relations and loyalty programmes, to clear up how they are used in the company “Elkor Group”.
The first chapter of the paper there is discussed theory of the concept “public relations in marketing”. Second chapter the author discusses theory on the development of loyalty,loyalty programmes and their goals, gaining and keeping loyalty.
The third chapter analyses public relation activities and loyalty programmes implemented by “Elkor Group”. In the fourth chapter the author analyses results of questionnaires and conducted within the framework of the master’s paper.
In the conclusion the author offers her conclusions and proposals.
The master’s paper consists of 96 pages ,2 tables, 24 figures and 5 annexes.