Produkta virzīšanas tirgū stratēģija Baltijas valstīs
Autor
Mileiko, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā „Produkta virzīšanas tirgū stratēģija Baltijas valstīs” ir izveidota produkta virzīšanas Lietuvas tirgū stratēģija, izmantojot mārketinga komunikācijas elementus.
Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīta teorija par tirgus saturu un funkcijām, kā arī metodes un stratēģijas produkta virzīšanai tirgū. Otrajā nodaļā veikta Baltijas valstu apģērbu tirgus analīze. Trešajā nodaļā veikta uzņēmuma analīze un izstrādāta stratēģija uzņēmuma produktu virzīšanai Lietuvas tirgū.
Darba rezultātā izstrādāta stratēģija produkta virzīšanai tirgū un aprakstītas pielietojamās metodes stratēģijas īstenošanai tirgū.
Bakalaura darbs sastāv no 68 lappusēm, 6 attēliem, 4 tabulām un viena pielikuma.
Atslēgvārdi: tirgus, tirdzniecības uzņēmums, produkta virzīšana, Lietuvas tirgus In the bachelor’s work „Product promotion strategy in Baltic States” is developed a strategy of product promotion into Lithuanian market, using elements of marketing communication.
The bachelor’s work consists of three chapters. In the first chapter it is dealt with the theory of market content and its functions, as well as the methods and strategies of promoting products in the market. The second chapter analyses clothing market in the Baltic States. In the third chapter there is accomplished an analyse of the company and worked out a strategy for promoting company products in the market of Lithuania.
As the results of the research there is a developed strategy for promoting products in the market as well as described methods how to apply the strategy in the market.
The bachelor’s works is composed of 68 pages, 6 images, 4 tables and one annex.
Key words: market, trading company, product promotion, market of Lithuania.