Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorMālniece, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:29Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23005en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16043
dc.description.abstractMaģistra darba tēma: „Zīmola „Labo logu aģentūra” attīstīšana”. Plastikāta logu izgatavošanas un montāžas nozarē Latvijā ir sīva konkurence – konkurentu ir daudz, taču ne katra kompānija aizdomājas par zīmola nozīmi biznesa attīstībā. Lai uzņēmuma tēls ieņemtu vietu patērētāju prātos, kompānijai ir nepieciešams spēcīgs ārējais un iekšējais zīmols, tāpēc autore maģistra darbā strādā pie vietējā zīmola „Labo logu aģentūra” attīstīšanas. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, izpētīt uzņēmuma pašreizējo pieeju zīmola attīstīšanā un vadīšanā un, vadoties no teorētisko aspektu analīzes un empīriskajos pētījumos iegūtajiem rezultātiem, sadarbībā ar uzņēmuma „Labo logu aģentūra” vadību, izstrādāt attiecīgā zīmola attīstības perspektīvas. Rezultātā tika izsecināts, ka zīmolam „Labo logu aģentūra” tiešām ir izstrādāti kvalitatīvi un klientam saprotami pamatkomponenti, tomēr autore uzskata, ka būtu jāpiedomā pie saukļa labskanīguma un mājas lapas komponentu izkārtojuma. Maģistra darba izstrādes laikā kopā ar uzņēmuma vadību tika definētas vērtības, uz kurām balstīt uzņēmuma iekšējā un ārējā zīmola komunikāciju. Šīs vērtības būtu jāiznes ārpus uzņēmuma vadītāja redzesloka un jāiemieso uzņēmuma darbiniekos, kuri veido uzņēmuma iekšējo zīmolu un komunicē ar patērētāju, tādā veidā palīdzot radīt un nostiprināt „Labo logu aģentūras” ārējo zīmolu. Balstoties uz klientu apmierinātības aptaujas rezultātiem, daļēji pierādās tā hipotēzes daļa, kura apgalvo, ka uzņēmuma klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbinieku sniegumu, klientu apkalpošanas un piedāvāto preču kvalitāti. Lielākā daļa respondentu šo apgalvojumu apstiprina, tomēr ir nianses, kuras darbinieku sniegumā būtu jāpilnveido. Pētījuma periods – no 2007. līdz 2012. gadam. Darba apjoms ir 104 lpp., tajā ir 20 attēli, 3 tabulas un 6 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 41 nosaukums. Atslēgvārdi: zīmols, stratēģija, attīstīšana, logi, analīzeen_US
dc.description.abstractTheme of master's diploma paper: "Brand „Labo logu aģentūra” development". In Latvian plastic window manufacturing and installation industry is fierce competition – there is a lot of competitors, but not every company thinks about brand importance of business development. In order to fill place of the company’s image in the minds of consumers, company needs a powerful external and internal brand, therefore the author of master’s diploma paper works on local brand „Labo logu aģentūra” development. Diploma paper will research the company's current approach to brand development and management, based on the theoretical aspects of analysis and empirical research results, will be developed the company's brand development perspective. These will be developed in cooperation with the company „Labo logu aģentūra” management. As a result, it was concluded, that brand „Labo logu aģentūra” is really designed for quality and customer to understand basics, however the author considers it faces the slogan soundness and the components layout of webpage. In time of research diploma paper together with company management was defined by the values on which to base the company’s internal and external brand communications. This values should be taken out of companies manager sight and embody its employees, who forms companies internal and external brand and communicates with consumer by helping to create and strengthen „Labo logu aģentūras” external brand. Based on costumer satisfaction surveys results limited evidence part of the hypothesis , that part of the claim, that companies clients is satisfied the company’s employee performance, customer service and quality of goods offered. The majority of respondents to this statement is supported by, but there is details, which should improve the performance of employees. The study period is from 2007 till 2012. Workload consists of 104 pages, 20 pictures, 3 tables and 6 attachements. In references is 41 names. Keywords: brand, strategy, development, windows, analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola „Labo logu aģentūra” attīstīšana.en_US
dc.title.alternativeBrand „Labo logu aģentūra” development.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige