Mārketinga komunikācijas kā pircēju rīcības ietekmējošais faktors tūrisma pakalpojumu tirgū Latvijā.
Autor
Temčenko, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Marija Temčenko. Maģistra darbs „Mārketinga komunikācijas kā pircēju rīcības ietek-mējošais faktors tūrisma pakalpojumu tirgū Latvijā”.
Maģistra darbā analizēta pircēju rīcība Latvijas tūrisma tirgū un tūrisma pakalpojumu izvēli ietekmējošie faktori. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par mārketinga komunikācijām pircēju rīcības kontekstā, izpētīt mārketinga komunikāciju un citu faktoru ie-tekmi uz pircēju rīcību tūrisma pakalpojumu tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvijas tū-risma uzņēmumiem mārketinga komunikāciju pilnveidošanā.
Pirmajā daļā pētīti pircēju rīcības Latvijas tūrisma tirgū teorētiskie aspekti, otrajā daļā pētīti mārketinga komunikācijas teorētiski aspekti pircēju rīcības kontekstā. Trešajā daļā ir aplūkota pircēju rīcības analīze Latvijas tūrismu pakalpojumu tirgū, statistika par Latvijas tū-risma tirgu, Latvijas tūrisma pakalpojumu tirgus subjektu mārketinga komunikāciju salīdzinošā analīze, ka arī ir analizēti autores pētījuma rezultāti.
Pētījuma periods - 2011.-2012.gads.
Darba apjoms 125 lapaspuses, tajā ir 45 attēli, 7 tabulas un 11 pielikumi.
Atslēgvārdi: pircēju rīcība, tūrisma tirgus, mārketinga komunikācijas. Maria Temchenko. Thesis „Marketing communications as a factor of consumer behavior in the tourism services market in Latvia”.
The aim of the thesis is to analyse marketing communications and the influence of other factors on consumers’ behaviour during the process of decision making, buying tourism ser-vices on the Latvian market and to elaborate offers to tourism enterprises, (who sells tourism services) on the Latvian market.
In the first chapter there are analyzed theoretical aspects of consumer’s behavior. In the second chapter marketing communications theoretical aspects are researched in consumers’ behavior context. In the third chapter Latvian consumers’ behavior is analyzed, included sta-tistics about Latvian market, comparative analysis of marketing communications subjects in the tourism services is performed, the results of author’s research are analyzed as well.
Period of research: from 2011 till 2012.
Work volume 125 pages, including 45 pictures, 7 tables, and 11 appendix.
Key words: consumer behavior, the tourism market, marketing communications.