• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"DPD Latvija" kurjerpasta pakalpojumi un klientu apkalpošanas attīstības perspektīvas

Thumbnail
View/Open
303-35127-Bozdorfs_Juris_jb08178.pdf (2.635Mb)
Author
Bozdorfs, Juris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Buševica, Regīna
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarbs „”DPD Latvija” kurjerpasta pakalpojumi un klientu apkalpošana attīstības perspektīvas” Rīga, 2013. gads 79.lpp. Diplomdarba mērķis ir izpētīt un izanalizēt kurjerpasta uzņēmuma „DPD Latvija” darbību, un uz izpētes pamata izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma turpmākās klientu apkalpošanas darbības attīstībai. Darba veikšanai nepieciešamie materiāli tika iegūti no publikācijām, no interneta resursiem, kā arī tika izmantota atbilstoša zinātniskā literatūra par menedžmentu, mārketingu un ekonomikas jautājumiem, lai iegūtu teorētisko pamatojumu. Kurjerpasta uzņēmuma „DPD Latvija” saimnieciskās darbības stratēģijas raksturošanai un analīzei bija izmantoti nepublicētie uzņēmuma plānu un atskaites materiāli. Pētījuma rezultāti atspoguļo uzņēmuma darbības rezultātus piecu gadu periodā. Pētījumā tika ņemti dati un savstarpēji salīdzināti no uzņēmuma gada pārskatiem, laikā posmā no 2009.gada līdz 2013.gadam. http://www.aptauja.lv/lat/user/manas_aptaujas/ Diplomdarba izmantoti 24.literatūras avoti. Diplomdarba analīze ir apkopotas 35. tabulās un 37. attēlos,5.pielikumos.
 
The diploma’s paper of Juris Bozdorfs „„DPD Latvia” courier service and customer service facilities”. Riga-2013., 79 pages. The main aim of this diploma’s is to analyse the strategies and activities of courier „DPD Latvia” and give strategies and activities of courier development opporturities, that are based on market reserches and financial analysis. For reaching the objectives of the diploma’s has been used materials from publications in local papers, internet resources and as a theoretical ground of giving opinions and developing and managment scientifically literature. For financial, marketing and managment analysis and strategy has been a used materials, numbers and statistics from internal courier „DPD Latvia” documentary. The research results show the function of the company over a period of 5 year. In the research the financial results were taken and compared from the annual reports in the time period from 2009 - 2013 year. There were used 24. literature sources for this work output. The obtained information in this work is dearly represented in 35. tables, 37. pictures, 5.appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16102
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV