• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA „ELKO” konkurētspējas analīze, novērtējums un stratēģijas izstrāde konkurētspējas veicināšanai

Thumbnail
Открыть
303-39606-Krista_Raiska_kr07019.pdf (1.248Mb)
Автор
Raiska, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Kasalis, Edgars
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbā „SIA „Elko” konkurētspējas analīze, novērtējums un stratēģijas izstrāde konkurētspējas veicināšanai” ir pētīti uzņēmuma gada pārskatu dati, salīdzināti ar nozares konkurentu rādītājiem, kā arī novērtēti. Bez tam ir izstrādāta SVID analīze. Izvirzīts mērķis – izpētīt un novērtēt SIA „Elko” konkurētspēju tirgū, kā arī izstrādāt ekonomiskajiem apstākļiem un uzņēmuma mērķiem atbilstošu attīstības stratēģiju. Izvirzīta hipotēze - vai, piedzīvojot un pārciešot ekonomisko krīzi, pētāmais uzņēmums SIA „Elko” spēj noturēt savu pozīciju tirgū un turpināt rentabli darboties un attīstīties. Veiktā izpēte rāda, ka uzņēmuma finansiālā stabilitāte un maksātspēja ir konkurētspējīga, taču darbā izstrādāti priekšlikumi situācijas uzlabošanai. Darba apjoms – lapas, darbs satur 9 tabulas, 22 attēlus un 5 pielikumus. Atslēgvārdi: konkurence, konkurētspēja, stratēģija, rādītājs.
 
Master at work „Ltd. "Elko" competitiveness analysis, assessment and strategy development for the promotion of competitiveness” investigates a company's annual report data, compared with industry competitors, as well as appreciated. In addition, it has developed a SWOT analysis. The target set is – to investigate and evaluate Ltd. "Elko" market competitiveness and the development of economic conditions and business objectives appropriate development strategy. The hypothesis - or, adventure and at times of economic crisis, researched company Ltd. "Elko" is able to keep its market position and cost-effectively operate and grow. The study shows that the company's financial stability and solvency is competitive, but the proposals to improve the situation. Size of the work – 89 pages, which includes 9 tables, 22 images and 5 supplements. Key words: competition, competitiveness, strategy, indicator.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16129
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV