Skaistumkopšanas industrija un tās uzņēmējdarbības īpatnības
Autor
Siliņa, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Jēkabsone, Sandra
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbs ir izstrādāts par tēmu „Skaistumkopšanas industrija un tās uzņēmējdarbības īpatnības”.
Bakalaura darba mērķis- ir iegūt informāciju par skaistumkopšanas uzņēmējdarbību un tās šī brīža attīstību, par atšķirīgām tendencēm šajā uzņēmējdarbības jomā un mūsdienu nepieciešamību pēc skaistumkopšanas precēm un pakalpojumiem.
Darbā ir aplūkota skaistumkopšanas vēsture, skaistumkopšanas industrija un klasifikācija, nozares attīstības tendences, nodokļi, darbaspēks un tā kvalifikācija. Darba autore apskata arī kvalifikācijas iegūšanas iespējas Latvijā, jo darba izstrādes gaitā tika noskaidrots, ka skaistumkopšanas uzņēmējdarbības galvenā „veiksmes formula” ir kvalificēts un profesionāls darbaspēks. To apliecina veiktās anketēšanas un ekspertu intervēšana.
Atslēgas vārdi: skaistumkopšana, uzņēmējdarbība, skaistumkopšanas salons. The topic of the Paper is „Beauty Industry and Its Specific Business Features”.
The aim of the Paper is to collect information about beauty business and its current growth, different tendencies in the field of business, and current demand of beauty products and treatments.
History of the beauty care, beauty specialty and qualification, growth tendencies of the field, taxes, labor and its qualification are described in the Paper. The author of the Paper also addresses possibilities of getting the qualification in Latvia, because in the time of research the main “formula for success” of beauty industry was found and it is qualified and professional labor. It was approved by the survey and from expert interviews.
Keywords: beauty, beauty business, beauty salon.