• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Acu kustību analīze skolas vecuma bērniem DEM testā un lasīšanas uzdevumā

Thumbnail
Открыть
304-44567-Dizpetere_Daila_dd09007.pdf (1.536Mb)
Автор
Dižpētere, Daila
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Kassaliete, Evita
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbs uzrakstīts latviešu valodā, datorsalikumā uz 45 lapām. Tas satur 23 attēlus, 7 tabulas, 5 pielikumus, 32 atsauces uz literatūras avotiem. Darba mērķis: Izanalizēt acu kustību parametrus skolas vecuma bērniem ar un bez problēmām DEM testā un lasīšanas uzdevumā. Dalībnieki: 6 bērni vecumā no 9 – 14 gadiem, ar dažādiem rezultātiem DEM testā un lasītprasmē. Metode: Acu kustības tika pierakstītas ar iViewX videookulogrāfu. Stimuli bija DEM tests un lasāmais teksts. Rezultāti: Salīdzinot bērnus, kuriem bija labi rezultāti gan DEM testā, gan lasītprasmes uzdevumā ar pārējiem pētījuma dalībniekiem, bija statistiski nozīmīga atšķirība lasīšanas uzdevuma fiksāciju ilgumā un sakāžu amplitūdu lielumā (p<0,0001). Tas pats tika novērots arī DEM testa fiksāciju ilgumos. Atslēgas vārdi: DEM, lasīšana, fiksācijas, sakādes
 
The Master Thesis is written in Latvian on 45 pages. It contains 23 figures, 7 tables, 5 appendixes, 32 references. Purpose: Analysis parameters of eye movements in DEM test and reading task in school-age children with and without problems in these tasks. Subjects: 6 children aged 9 – 14, with different results in DEM test and reading. Methods: To detect eye movements, iViewX Hi-Speed eye tracker was used. DEM test and reading text were made as stimuli. Results: Good readers show shorter duration of fixation and longer amplitude of saccades during reading task. At the DEM task they show statistically significant difference in duration of fixation comparing to poor readers. Children with reading problem show abnormal parameters of eye movements – duration of fixation and amplitude of saccades. Keywords: DEM, reading, fixations, saccades
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16269
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV