Mijiedarbība angļu valodas studijās kā vidusskolas skolēnu komunikatīvo spēju attīstīšanas līdzeklis
Author
Černakova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Liepiņa, Dace
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbs pēta saskarsmi angļu valodas mācībās kā paņēmienu, kas palīdz vecāko klašu skolniekiem attīstīt savas komunikatīvas prasmes.Pirmā nodaļa iztīrza komunikāciju un saskarsmi mācībās vidusskolas līmeņī, analīzējot vecāko klašu skolnieku vajadzības, motivāciju un apzinu, kā arī aplūkojot komunikācijas un saskarsmes raksturu komunikatīvā svešvalodas klasē. Otrajā nodaļā darba autore apskata komunikatīvās metodes pielietojumu svešvalodas nodarbībās vidusskolā, kas efektīvi veicina vecāko klašu skolnieku komunikatīvo un interaktīvo prasmju attīstību. Trešajā nodaļā tiek izskatīti komunikatīvā svešvalodas mācīšanās procesa interaktīvie aspekti, atzīmējot skolotāja un skolēna funkcijas un kļūdu labojumu īpatnības. Pēdējā nodaļā tiek analizēti dati, iegūtie angļu valodas nodarbībās vidusskolā vecāko klašu skolnieku saskarsmes organizācijas rezultātā. The present Master Paper explores interaction in English language studies as a means of developing senior learners’ communicative skills.The first chapter discusses the issue of communication and interaction in the learning environment at the secondary school level by providing an overview of senior pupils’ needs, motivation and awareness and by exploring the nature of communication and interaction in the communicative language classroom. The second chapter examines the application of the Communicative Approach in a learner-centred classroom at the secondary school level which effectively promotes senior pupils’ communicative and interactional skills. The third chapter focuses on the interactive aspects of the communicative language learning process, emphasizing the role of the teacher and the pupil, focusing on the peculiarities of error treatment and feedback.Meanwhile, the final chapter analyzes the results of the organization of senior pupils’ interaction in the communicative language teaching process at the secondary school level.