• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Angļu valodas mācīšanās pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
306-16103-view.pdf (680.1Kb)
Автор
Dudina, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Dirba, Māra
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs veltīts angĜu valodas mācīšanas izpētei pirmsskolas iestādēs. Pirmsskolas vecuma bērni vēl neprot lasīt, rakstīt un joprojam apgūst savu dzimto valodu. Tāpēc angĜu valodas pasniedzējiem vajadzētu veicināt bērnu vēlmi mācīties, pielietojot piemērotas apmācības metodes, kuras atbilst bērnu psiholoăiski-fiziskajām un sociālajām vajadzībām, mācīšanas stilam, interesēm un spējām. Bakalaura darba izpētes gaitā autore izanalizēja psiholoăijas, pedagoăijas un metodisko literatūru, kas saistīta ar pirmskolas bērnu attīstību, efektīvas apmācības un mācības metožu īpatnības, rezultatīvos iegaumēšanas principus, izglītojošo spēĜu jēgu un veidu konceptu, ka arī tika veiktas praktiskās nodarbības. Teorētiskās un praktiskās izpētes gaitā gūtie rezultāti pierādīja hipotēzes patiesumu, ka izglītojošo spēĜu pielietošana angĜu valodas apmācībā pirmsskolas bērniem veicina precīzu un ātru angĜu vārdu krājuma iegaumēšanu, kā arī sēkmē veselīgu bērnu vispārējo attīstību.
 
The present BA paper is devoted to the investigation of English language learning at preschool. During the pre-school years most children are illiterate and still acquiring the basic knowledge of their first language. Therefore, English language teachers should encourage children to learning by using appropriate teaching techniques, which meet their psychophysical peculiarities, social needs, learning styles, interests and abilities. In the course of elaboration of the bachelor thesis the author analysed the psychological, pedagogical and methodological literature regarding the issues of pre-school children’s development, peculiarities of efficient teaching-learning methods, principles of effective memorization, concept and types of educational play activities and finally conducted the empirical research. The results of the theoretical and empirical research proved the hypothesis to the correct that the implementation of educational play activities in the process of pre-school children’s English language teaching-learning provide both prompt, accurate memorization of English vocabulary and ‘healthy’ development of children in general.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16370
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV