Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorRoziņa, Guntaen_US
dc.contributor.authorBorisova, Karinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:41Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:41Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19144en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16382
dc.description.abstractEsošais bakalaura darbs pēta reklāmu kā diskursa veidu. Pētījuma mērķis ir analizēt kādu ietekmi deiksis, kā reklāmas diskursa mikrostruktūras nozīmi veidojošais elements, atstāj uz lasītāju, kā arī izpētīt kopējo zināšanu lomu reklāmas diskursa interpretēšanā. Diskursa analīze kā pētījuma metode tiek pielietota šajā darbā. Diskursa analīzes priekšmets ir tūrisma reklāmas, kas tiek publicētas Lielbritānijas žurnālos un laikrakstos. Tika pierādīts, ka deiksis veicina dialoga toņa veidošanu reklāmas diskursā. Pētījuma rezultāti parāda, ka deiktiskie izteicieni veido diskursa situāciju, nosakot tādas sastāvdaļas kā dalībniekus, attiecības starp tiem, vietu un laiku.en_US
dc.description.abstractThe present bachelor thesis deals with the investigation of advertisements as a discourse type. The goal of the research is to analyse what effect(s) deixis, as a meaning-formative element of microstructure of advertising discourse, creates on the reader, as well as to examine the role of cumulative knowledge in the interpretation of advertising discourse. Discourse analysis as a research method is applied in the present research. The subject of the discourse analysis is tourism advertisements printed in magazines and newspapers of Great Britain. It has been proved that deixis contributes to the creation of a dialogic tone in advertising discourse. The results of the research show that deictic terms construct the discourse situation, determining such components as the participants, relations between them, location and time.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleReklāma kā diskursa veidsen_US
dc.title.alternativeAdvertisement as a Discourse Typeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige