• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Video spēļu tulkošana kā atšķirīgs tulkošanas veids

Thumbnail
Открыть
306-20303-Voicisa_Anda_av05_030.pdf (934.2Kb)
Автор
Voiciša, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Koroļova, Svetlana
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakaluara darbā tiek pētīta video spēļu tulkošana attiecībā uz vispārējo tulkošanas nozari, aprakstot tulkošanas jēdziena skaidrojumu un saistību starp oriģinālvalodu un mērķa valodu. Tiek apskatītas galvenās metodes un stratēģijas, kas tiek lietotas tulkošanas procesā, kā arī tekstu veidi un to ietekme uz tulkošnas metožu izvēli. Aprakstot video spēļu būtību un to tulkošanas īpatnības, galvenā uzmanība tiek pievērsta svarīgākajiem tulkošanas jautājumiem, stratēģijām un tehnikām, kuras tiek izmantotas tulkošanas procesā. Tiek aprakstīta arī video spēļu lokalizācija un tulkošanas loma šajā procesā, kā arī dažādie tulkošanas materiālu veidi, ar ko saskaras video spēļu tulkotāji. Bakalaura darbā analizēta semi strukturēta intervija, ar kuras palīdzību tika noskaidroti galvenās video spēļu īpatnības un ar to tulkošanu saistītas neskaidrības. Atslēgas vārdi: tulkošana, tulkošanas stratēģijas, video spēle, spēļu lokalizācija, audiovizualā tulkošana.
 
The Bachelor paper investigates the translation of video games in relation to traditional Translation Studies, describing the concept of translation and correlation between source language and target language. It examines main methods and strategies used within the process of translation as well as text type classification and the choice of relevant translation criteria according to text type. The focus of the attention is on main translation issues, strategies and techniques used in the translation process, when describing the concept of video game and their translation peculiarities. The localisation of video games, the role of translation within this process as well as a wide variety of translatable materials translators deal with was examined. An analysis has been undertaken within the semi – structured interview, focusing on the main peculiarities of video games and their translation ambiguities. Key words: translation, translation strategies, video game, game localisation, audiovisual translation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16386
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV