• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Formālā svešvalodas apguve salīdzinājumā ar neformālo svešvalodas apguves veidu

Thumbnail
Открыть
306-22140-Jansone_Ella_ej08050.pdf (1.392Mb)
Автор
Jansone, Ella
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs pēta svešvalodas apguvi klasē un metodes, kuras izmantotas tās apgūšanai, ārpus tās. Pētnieciskā darba mērķis ir salīdzināt paņēmienus, kuri tiek izmantoti valodas apguvei formālā vidē, un veidus, kā apgūt valodu neformālā vidē. Darbā tiek analizēti šo valodas apguves veidu pozitīvie un negatīvie aspekti. Šī pētnieciskā darba rezultāti parāda, ka tikai mācības, kas atbilst studējošā vajadzībām var izraisīt strauju un veiksmīgu valodas apgūšanu. Pieejamās literatūras analīze nodrošina valodas apguvēju raksturojuma, valodu apguves veidu un neformālo valodas mācību līdzekļu īpašību teorētisko pamatojumu. Atslēgas vārdi: mācīšanās, skolotājs, skolēns, mācības klasē, sociālie mēdiji, publiskie mēdiji.
 
Bachelor paper examines the foreign language learning in the classroom and language acquisition, outside the class. The research aims to compare the techniques that are used in formal language learning, and the ways how to learn the language in an informal way. The work analyzes the positive and negative aspects of these language learning ways. Results of the research show that only studies that meet the needs of the learner can lead to rapid and successful language acquisition. The analysis of the available literature provides theoretical background of the characteristics of language learners, the ways for language learning and the features of informal resources. Keywords: language learning, teacher, learner, classroom instruction, social media, public media.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16403
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV